گران ترین گوشی برند چینی

کدخبر: ۲۱۰۰۱۴
کلیک: گزارشی که به تازگی از کشور هند در فضای مجازی منتشر شده، تاریخ معرفی وان پلاس 6 را 28 اردیبهشت اعلام کرده است.
 گران ترین گوشی برند چینی

تا به امروز وان پلاس اطلاعات زیادی را در رابطه با پرچمدار بعدی خود منتشر کرده است. در حالی که تاریخ معرفی وان پلاس 6 هنوز از سوی این کمپانی چینی اعلام نشده، انتشار اطلاعات این دستگاه به معنای آن است که در آینده نزدیک با وان پلاس 6 ملاقات خواهیم کرد.

به تازگی گزارشی از کشور هند در اینترنت منتشر شده که تاریخ معرفی وان پلاس 6 را 28 اردیبهشت (18 مه) اعلام می کند. در حال حاضر نمی توان با اطمینان این تاریخ را تایید کرد ولی با این وجود انتشار تیزرهای مختلف از وان پلاس 6 می تواند به معنای معرفی آن در آینده نزدیک باشد.

در گذشته شرکت وان پلاس برخی از ویژگی های وان پلاس 6 را منتشر کرده بود. قدرت این دستگاه را همانند بسیاری از پرچمداران سال 2018 پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند (مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 6 تایید شد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم). وان پلاس تصمیم گرفته که برای پرچمدار آینده خود از زبان طراحی آیفون ایکس استفاده کند (تصویر رسمی گوشی وان پلاس 6 از برآمدگی بالای نمایشگر خبر می دهد).

بر اساس شایعات وان پلاس 6 در برابر آب مقاوم است و البته این موضوع در اکثر گوشی های پرچمدار موجود در بازار مشاهده می شود. تا به امروز برخی گزارشات قیمت این دستگاه را مشخص کرده اند (گوشی وان پلاس ۶ در رنگ آبی مرجانی عرضه می شود). 

اگر شایعات در رابطه با قیمت وان پلاس 6 حقیقت داشته باشد با گران ترین دستگاه تولیدی این برند چینی روبه‌رو خواهیم شد (قیمت وان پلاس 6 لو رفت). این محصول در نسخه پایه به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 523 دلار و نسخه بالاتر آن مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 600 دلاربه فروش خواهد رسید.

در حالی که نمی توان به تاریخ اعلام شده در گزارش اخیر اعتماد کامل داشت، در صورتی که وان پلاس خواهان برگزاری مراسم خود در تاریخ 18 مه باشد باید دعوتنامه آن را در آینده نزدیک برای اهالی رسانه ارسال کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید