امیدواری در پرسپولیس؛ صلح برانکو با مغضوب‌ها

کدخبر: ۲۱۰۴۸۰
برد پرسپولیس مقابل سپیدرود با درخشش منشا، کامیابی‌نیا، مسلمان و فرشاد بدست آمد تا تماشاگران روی سکو بیشتر از این برد لذت ببرند.
امیدواری در پرسپولیس؛ صلح برانکو با مغضوب‌ها

برد پرسپولیس مقابل سپیدرود شاید از نظر امتیازی و قهرمانی تاثیری برای این تیم نداشت اما به نوعی بازی آشتی‌کنان بود. بعد از این که ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل سپیدرود اعلام شد هواداران با این که به نیمکت‌نشینی مسلمان عادت کرده بودند اما امیدوار بودند شاید در این بازی که جشن قهرمانی است برانکو کوتاه آمده و بازیکن محبوبشان را در ترکیب قرار بدهد.

با اعلام لیست اما مشخص شد که این اتفاق قرار نیست بیفتد. به جای مسلمان، فرشاد احمدزاده و منشا به ترکیب اصلی برگشته بودند. در دقیقه ۶۵ مسلمان هم به تیم داخل زمین اضافه شد تا ورزشگاه منفجرشده و هواداران استقبال باشکوهی از بهترین پاسور تیمشان داشته باشند. این کوچه آشتی‌کنان دو طرفه بود یعنی هم برانکو تمام بازیکنان نیمکت‌نشین در هفته‌های اخیر را در ترکیب قرار داد و هم آنها عملکرد خوبی داشتند.

منشا یک پاس گل داد، مسلمان یک گل ساخت، احمدزاده هم گل زد. بدین ترتیب بچه‌های طلاق به اضافه کمال، بازیکنان تاثیرگذار این بازی بودند و روی دو گل از سه گل این بازی تاثیر داشتند تا شاید بازی با سپیدرود پایانی باشد بر تمام اتفاقات تلخی که در پرسپولیس افتاده بود. بدین ترتیب فصل برای پرسپولیس و هوادارانش با شیرینی دوچندان به پایان رسید. اتفاقات این بازی شاید گره‌ای از بازی‌های نقل و انتقالاتی باز کند و باعث شود تا احتمال ماندن بازیکنان ناراضی در این تیم بیشتر شود./ سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید