استقلال و شفر یک قدم کم آوردند

کدخبر: ۲۱۰۴۸۸
استقلال در نیم‌فصل دوم فصل گذشته کارنامه‌ای از خود به جای گذاشت که از کارنامه این فصل شفر هم بهتر بوده است.
استقلال و شفر یک قدم کم آوردند

شفر به وعده‌ای که در ابتدای حضورش داده بود عمل کرد و استقلال را به جمع سه تیم ابتدای جدول رساند. آمادگی ذوب‌آهن قلعه‌نویی به آنها اجازه نداد که نایب‌قهرمانی را تجربه کنند. بی‌شک عملکرد شفر که توانست استقلال را از رده‌های پایانی جدول به دو رده مانده به ابتدای جدول برساند قابل تقدیر است اما سرمربی آلمانی نتوانست به اندازه استقلال منصوریان در فصل گذشته امتیاز بگیرد و حتی رتبه‌اش هم یک پله پایین‌تر از فصل پیش بود.

منصوریان فصل گذشته تیمی که نیم‌فصل اول در بحران به سر می‌برد را در نیم‌فصل دوم متحول کرد و توانست با کسب ۳۵ امتیاز قهرمانی نیم فصل دوم و مقام نایب‌قهرمانی لیگ را بدست بیاورد. شفر هم کار مشابهی انجام داد اما ۳۴ امتیاز کسب کرد و نتوانست از امتیازات منصوریان در فصل گذشته عبور کند و به خاطر همین دو امتیاز کمتر هم مقام دوم را از دست داد. حالا شفر ارزش دو امتیاز از دست‌رفته گسترش‌فولاد را به خوبی می‌داند و حسرت آن بازی را می‌خورد.

جالب است که منصوریان و شفر در هر دو فصل برای رسیدن به مقام دوم حریفی به نام قلعه‌نویی داشتند که منصوریان توانست از پس مربی سابقش بربیاید اما شفر نتوانست این ماموریت را انجام دهد و جدال نایب‌قهرمانی را به ذوب‌آهن واگذار کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید