کیهان شنود جلسات سیدمحمد خاتمی را تکذیب کرد

کدخبر: ۲۱۰۵۰۰
اقتصادنیوز: کیهان در خبری با تیتر«دروغ شنود خاتمی و...» ادعای شنود جلسات سیدمحمد خاتمی، رئیس جمهوری دوره اصلاحات را تکذیب کرد.

به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه نوشت:«روزنامه‌های زنجیره‌ای در اقدامی هماهنگ و براساس یک دروغ خودساخته و پردامنه مدعی شدند رسوایی شنود علیه خاتمی رخ داده است.این روزنامه‌ها در تیترهایی مانند «رسوایی تکرار شنود» «شنود اصلاحات»، «اصلاح‌طلبان از شنود استقبال می‌کنند»، و «شنود غیرقانونی، استراق سمع است»، سعی کردند به شایعه خودساخته آب و تاب بدهند و این در حالی است که حمیدرضا ترقی- کسی که از قول وی مدعی شنود شده‌اند- تصریح کرد چنین ادعایی دروغ است و او نگفته که خاتمی شنود می‌شود.

نشریات زنجیره‌ای از قول حمیدرضاترقی که صرفاً عضو حزب مؤتلفه است نوشته بودند «رئیس دولت اصلاحات تصور نکند اگر در جلسات خصوصی حرفی می‌زند، کسی حرف‌های او را نمی‌فهمد یا نمی‌شنود! موضع‌گیری‌هایش همه به گوش نظام می‌رسد».این جمله حتی اگر از سوی ترقی گفته شده باشد، نه سندیت رسمی و قانونی دارد و نه مفهوم شنود است.»

کیهان هرچند که بر کذب بودن شنود دفتر خاتمی تاکید کرد، در ادامه به اخبار جلسات خصوصی رئیس‌جمهوری اسبق اشاره و ادعا کرد:«چنان که خاتمی بارها در همین جلسات خصوصی اذعان و اعتراف کرده که ادعای تقلب در انتخابات سال 88 واقعیت ندارد؛ و همین اظهارات به شکل علنی از سوی افراد مختلف منتشر شد. در همین حال باید عنایت داشت که در میان اصلاح‌طلبان نیز افراد متدین و وطندوست حضور دارند که بین نظام و انقلاب و خائنان به آن، اولی رأی انتخاب کنند و بنابراین زمزمه برخی خیانت‌ها را به مراجع مسئول منتقل کنند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید