کری‌خوانی آماتور مربی حرفه ایی فوتبال !

کدخبر: ۲۱۰۶۹۲
پس از پایان لیگ برتر، لیگ یک فوتبال ایران هم امروز با برگزار بازی‌های هفته سی و چهارم به پایان می‌رسد. تکلیف تیم‌های سقوط کننده به لیگ دو مشخص شده اما هنوز هیچ یک از تیم‌های بالای جدول صعود خود به لیگ برتر را قطعی نکرده‌اند و 5 تیم برای کسب دو سهمیه لیگ برتر امیدوارند. اما جدا از رقابت بین این 5 تیم، یک رقابت پنهان بین خونه‌به‌خونه و نساجی که هر دو نماینده استان مازندران هستند وجود دارد.
کری‌خوانی آماتور مربی حرفه ایی فوتبال !

هر دو تیم 61 امتیازی هستند و خونه‌به‌‎خونه با تفاضل گل بهتر شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر دارد. اما بازی هفته آخر نساجی مقابل راه‌آهن سقوط کرده شرایط خاصی دارد و ممکن است شاگردان جواد نکونام بتوانند اختلاف تفاضل گل خود را با خونه‌به‌خونه در بازی راه‌آهن جبران کنند. همین احتمال باعث شده تا دراگان اسکوچیچ سرمربی خونه‌به‌خونه در ادعایی عجیب و غیرحرفه‌ای اعلام کند که اگر نساجی 7 گل به راه‌آهن بزند، خونه‌به‌خونه به برق جدید شیراز 15 گل خواهد زد. از سوی دیگر محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی هم اعلام کرده که فقط او به تنهایی 5 گل به راه‌آهن خواهد زد!

اگرچه که به نظر می‌رسد این ادعاها برای روحیه دادن به تیم و شاگردان و همبازیان صورت گرفته و در جهت تهییج روحیه آنها و کری‌خوانی برای رقیب انجام شده اما اسکوچیچ و عباس‌زاده، تیم‌های مقابل خود را فراموش کرده‌اند. ادعاهای آنها حسابی احساسات بازیکنان و هواداران برق شیراز و راه‌آهن را برانگیخته و باعث تحریک آنها شده است. در چند روز گذشته تک‌تک اعضای باشگاه برق شیراز علیه ادعاهای اسکوچیچ واکنش نشان داده و اعلام کرده‌اند که در مقابل خونه‌به‌خونه با تمام وجود بازی خواهند کرد. از سوی دیگر ادعای عباس‌زاده هم به رگ غیرت بازیکنان تیم بی‌آزار و سقوط‌کرده راه‌آهن برخورده و آنها هم مدعی شده‌اند که می‌خواهند بهترین بازی خود را مقابل نساجی انجام دهند.

به همین سادگی، دو بازی نسبتا آسان با دو تیم بی‌انگیزه، با کری‌خوانی‎های سخیف؛ غیرمنطقی و بی‌ارزش دو فوتبالی که ادعای حرفه‌ای بودن را دارند، تبدیل به دو بازی انتقامی شده است! حالا تمام شیراز برای انجام یک بازی مردانه و محکم مقابل خونه‌به‌خونه بسیج شده است و چند بازیکن کنار گذاشته راه‌آهن هم به اردوی این تیم فراخوانده شده‌اند تا این تیم با تمام قوا مقابل نساجی قرار بگیرد. اصلا بعید نیست این ادعاها آنقدر به بازیکنان برق و راه‌آهن برخورده باشد که امروز نتایجی غیرمنتظره را در این دو بازی شاهد باشیم. حتی این احتمال وجود دارد که دو تیم نساجی و خونه‌به‌خونه امروز شاهد صعود تیم‌های دیگری به لیگ برتر باشند و اگر این اتفاق بیفتد باید اسکوچیچ و عباس‎‌زاده خودشان را سرزنش کنند که چرا با ادعاهای عجیب و باورنکردنی تیم‌شان را وارد چنین مخمصه‎ای کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید