دلنوشته عاشقانه خانم بازیگر پر حاشیه

کدخبر: ۲۱۰۸۸۰
بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار یک استوری عاشقانه برای همسرش به روز کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ بهاره رهنما بازیگر کشورمان اولین روزهای شهریور ماه سال گذشته بود که با انتشار عکس هایی خبر ازدواج دومش را به صورت رسمی اعلام کرد. امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما مالک یک برند آرایشی معروف است و زندگی عاشقانه بهاره رهنما با همسرش چند ماه است که آغاز شده است.

این بازیگر کشورمان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش عاشقانه ای در وصف همسرش نوشت و با این دلنوشته از همسرش به عنوان نیمه گمشده اش یاد کرد.

عاشقانه بهاره رهنما برای نیمه گمشده اش

بهاره رهنما با انتشار این استوری نوشت :نیمه گمشده وجودم ، تو را دیر یافتم ، درست در میانه های راه زندگی ، جایی که بیش از نصف مسیر را رفته بودم ، پس خوب قدر عاشقانه هایمان را میدانم .

چشمم چیزی نمیبیند و گوشم چیزی نمیشنود جز محبت های این عشق و صدای کف زدن های دوستدارانمان ، نمیدانم چقدر از عمرمان باقی مانده اما خوب میدانم حتی لحظه ای از این خوشی عاشقانه را با هیچ چیز عوض نخواهم کرد. میخندم ، شادم و عشق می پراکنم و دیگر هیچ....

بهاره رهنما و همسرش

چهارم شهریور ماه بود که عکس هایی از مراسم ازدواج بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی که پیش تر بهاره رهنما کارهای تبلیغاتی آن را انجام میداد منتشر شد و انتشار این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و با تایید بهاره رهنما این خبر همه گیر تر شد.

خوش گذرانی بهاره رهنما با همسرش

بهاره رهنما بعد از جدایی از همسر سابقش پیمان قاسمخانی با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد و زندگی عاشقانه آنها چند ماهی است که ادامه دارد.

 

بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو عباسی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید