عضو شورای مشورتی رییس دولت اصلاحات:

سخنان روحانی پذیرفته نیست

کدخبر: ۲۱۰۹۱۹
عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی رییس دولت اصلاحات در واکنش به اظهارات امروز رئیس جمهور گفت: آقای روحانی باید دست به عمل بزند. مردم هنوز به ترمیم کابینه امیدوارند.
سخنان روحانی پذیرفته نیست

به گزارش «انتخاب»، حسن روحانی، رییس جمهور امروز در مراسم روز کارگر گفت: من وزرا را در دولت به دو دسته تقسیم می‌کنم که البته هر دو دسته پرتلاش هستند. ولی یک دسته از اول سال نوای ناامیدی می‌دهند که بودجه کم است، نفت ارزان شد، مالیات چه شد، خشکسالی و کاهش بارندگی داریم و تمام صحبتشان نا امیدی است. یک عده هم امیدوارانه حرف می‌زنند می‌گویند بارندگی کم است، پس باید الگوی کشت را عوض کنیم. یعنی هم پیشنهاد می‌دهند و هم امیدواری.

او پس از انتخابات هم در اظهاراتی در روز 13 خرداد 96 گفته بود: «کسی نیست از دولت دفاع نکرده باشد؛ اما همه یک جور نبودند؛ بعضی ها گیوه را ورکشیدند و آمدند داخل میدان؛ بعضی ها هم پاشنه گیوه شان خوابیده بود، ورنکشیدند، لخ لخ کردند...»

عبدالله ناصری  در واکنش به انتقادات حسن روحانی از برخی وزرا و اینکه آیا او نمی توانست برخی از وزرای دولت قبل را در ابتدای دولت دوازدهم با خود همراه نکرده و تغییر دهد؟ گفت: حتما بهتر بود که این دسته از مدیران را در دولت دوازدهم با خود همراه نمی کردند. خیلی از شخصیت ها و تشکل های سیاسی که پشتوانه آقای روحانی بودند، در ملاقات ها و نامه نگاری ها به ایشان این موضوع را یادآور شدند اما آقای روحانی توجهی نکرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از انتقادات امروز روحانی نسبت به برخی وزرا، بوی ترمیم کابینه می آید؟، گفت: بالاخره مردم هنوز به این تغییر امیدوارند. اما این صحبت های آقای روحانی در جامعه رای ایشان، کنشگران سیاسی و نخبگان کشور پذیرفته نیست. آقای روحانی باید دست به عمل بزند. یک سال از عمر دولت گذشت و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. آقای روحانی باید این تغییر را عملی بکند و امیدواریم که این بار این اتفاق رخ دهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید