ادعای اسکای نیوز؛ وقوع انفجارهایی در انبار تسلیحاتی ایران در حلب

کدخبر: ۲۱۰۹۷۷
اسکای‌نیوز مدعی شد که پس از این حملات موشکی، در یکی از انبارهای تسلیحاتی متعلق به ایران در حومه شهر «سلحب» در ریف غربی حماه انفجارهایی رخ داده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، شبکه تلویزیونی «اسکای‌نیوز» نیز به نقل از فعالان سوری مدعی شد که طی حملات موشکی یکشنبه‌شب به «مواضع ارتش سوریه و نیروهای مورد حمایت ایران»، بیش از 40 تن جان‌شان را از دست دادند و حدود 60 نفر مجروح شدند.

اسکای‌نیوز مدعی شد که پس از این حملات موشکی، در یکی از انبارهای تسلیحاتی متعلق به ایران در حومه شهر «سلحب» در ریف غربی حماه انفجارهایی به وقوع پیوست.

یک منبع از میان شورشیان سوری نیز به خبرگزاری «رویترز» گفته است یکی از نقاطی که هدف قرار گرفت از پایگاه‌های ارتش موسوم به «تیپ 47» در نزدیکی شهر حماه بود که  مرکز جذب نیرو توسط «شبه‌نظامیان شیعه مورد حمایت ایران» خوانده شد. 

 «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اظهار داشت که اسرائیل «آزادی عملیات» در سوریه را برای خود محفوظ می‌داند.

رژیم صهیونیستی حدود 3 هفته پیش نیز فرودگاه نظامی «تیفور» در حومه حمص را هدف حملات موشکی قرار داد که طی آن، 7 مستشار نظامی ایران به شهادت رسیدند.

در همین رابطه:

ادعای منابع محلی سوریه؛ ۱۸ تن از کشته شدگان ایرانی هستند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید