توضیح سرمربی راه آهن درباره شائبه تبانی

کدخبر: ۲۱۱۱۵۲
اقتصادنیوز : سرمربی راه آهن توضیحاتی را درباره مصاحبه قبلی اش پیرامون مسائل مربوط به تبانی چند بازیکنش مطرح کرد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ورزش سه ،جعفر ابراهیمی که ظهر امروز در مصاحبه ای اعلام کرده بود به عملکرد برخی بازیکنان راه آهن در دیدار با نساجی مشکوک است،  گفت: منظورم من از آن حرف ها چنین نبود که برایم احراز شده برخی بازیکنانم تبانی کرده اند؛ خیلی از مربیان از عملکرد برخی بازیکنان خود در یک مسابقه راضی نیستند و من هم از برخی بازیکنانم ناراضی ام. امروز به بعضی بازیکنانم زنگ زدم و از آنها پرسیدم که چرا خوب بازی نکردند. منظور من این نبود که مطمئن هستم آنها تبانی کرده اند اما برایم عجیب بود که چرا آنها خوب کار نکردند.

وی ادامه داد: یکی از بازیکنانی که از او ناراضی بودم امروز به من گفت شما یادت رفته من با زانودرد و به زور آمپول به زمین رفتم؟ از یک بازیکن دیگرم ناراحت بودم که چرا ترک پست کرده، وقتی از او دلیل این امر پرسیدم یادم افتاد او گفته بود اگر هافبک جلویی اش دوندگی نداشته باشند، خودش جلو می رود اما من فراموش کرده بودم.

سرمربی راه آهن همچنین گفت: من از بازیکنان خوبم توقع بیشتری دارم و به همین خاطر ناراحت شدم. جالب اینکه حالا ما را متهم می کنند که چرا تعویض کرده ای و تیم شرایط بدتری پیدا کرده است. با تعویض هایی که کردم خودم هم متهم به تبانی شده ام!

ابراهیمی در پایان افزود: من خواهشم این است که فدراسیون همه اتفاقات بازی را پیگیری کند و اگر ثابت شد بازیکنی تبانی کرده، نهایت برخورد با او انجام شود. حتی از مدیران باشگاه ها نیز می خواهم اگر چیزی ثابت شد، با آنها قرارداد امضا نکنند. با این حال خودم مطمئن نیستم که چنین اتفاقی افتاده باشد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید