شرط مهم قلعه‌نویی برای ماندن در ذوب‌آهن

کدخبر: ۲۱۱۲۲۴
مسئولان باشگاه ذوب‌آهن برای فصل آینده خواهان تمدید قرارداد با امیر قلعه‌نویی هستند، ولی هنوز ماندن او در این تیم اصفهانی قطعی نشده است.
شرط مهم قلعه‌نویی برای ماندن در ذوب‌آهن

 در روزهای اخیر شایعاتی در مورد جدایی امیر قلعه‌نویی از ذوب‌آهن و حضور او در سپاهان یا صنعت نفت مطرح شده است، ولی مسئولان ذوب‌آهن در تلاش هستند تا قرارداد این مربی را تمدید کنند. این در حالی است که قلعه‌نویی هفته گذشته شرایط و برنامه‌های مورد نظرش را به مسئولان باشگاه ارائه کرد.

یکی از شروط مهم قلعه‌نویی برای ماندن در ذوب‌آهن به بودجه این باشگاه مربوط می‌شود، چرا که بودجه ذوب‌آهن در فصل گذشته به طرز قابل توجهی کم شد. قلعه‌نویی به مسئولان ذوب‌آهن گفته است که اگر بودجه این باشگاه اضافه نشود، آنها در فصل آینده با مشکل مواجه خواهند شد.

مسئله مهم دیگر در مورد ماندن یا جدایی قلعه‌نویی به سرنوشت بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مربوط می‌شود و نزدیکان این مربی معتقدند که صعود یا حذف از این مسابقات شاید در تصمیم‌گیری قلعه‌نویی برای فصل بعد تأثیرگذار باشد. این مربی بعد از بازی برگشت با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، قرار است در مورد انتخاب تیم فصل آینده‌اش تصمیم بگیرد./ تسنیم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید