خسارت زلزله ۵ ریشتری سی‌سخت به دو بیمارستان یاسوج

کدخبر: ۲۱۱۴۰۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زلزله ۵.۲ ریشتری صبح امروز خسارات فراوانی به دو بیمارستان یاسوج وارد کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اورنگ ایلامی در بازدید از بیمارستان‌های شهر یاسوج اظهار داشت: به دلیل زلزله 5.2 ریشتری صبح امروز، بخش‌های مختلف دو بیمارستان امام سجاد(ع) و شهید بهشتی دچار آسیب جدی شدند.

وی با بیان اینکه این دو مرکز بیمارستانی دچار ترک خوردگی و در برخی بخش‌ها نیز ریزش شده‌اند، افزود: خدمات دهی به بیماران در این بیمارستان‌ها شرایط عادی دارد و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در پی زلزله ساعت 8:38 دقیقه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا نشست مدیریت بحران در مرکز مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی استان در کمترین زمان ممکن برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه مراکز اورژانس 115 و بیمارستان‌ها در همان ساعات اولیه به صورت آماده باش هستند، افزود: تیم ارزیابی برآورد زلزله به سی سخت، گنجه‌ای و چیتاب و یاسوج اعزام شدند.

ایلامی بیان کرد: 15 دستگاه آمبولانس، اتوبوس امبولانس و خودروهای فرماندهی و همچنین یک فروند بالگرد در عملیات امروز فعال بوده و هم اکنون اعلام وضعیت زرد شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید