وزیر ورزش دبیرکل فدراسیون را حذف کرد ! / ماجرای عجیب در خرمشهر

کدخبر: ۲۱۱۵۶۰
دیشب در مراسم اهدای جام و مدال های بازیکنان استقلال اتفاق عجیبی رخ داد که وجود یک شایعه را بشدت قوت بخشید.
وزیر ورزش دبیرکل فدراسیون را حذف کرد ! / ماجرای عجیب در خرمشهر

 دبیرکل فدراسیون فوتبال که برای دادن مدال به استقلالی‌ها روی سکو رفته بود، از سکوی قهرمانی پایین آمد. محمدرضا ساکت که شایعاتی مبنی بر مخالفت وزیر ورزش و جوانان با حضور او در فدراسیون فوتبال مطرح است، در حالی که روی سکوی قهرمانی ایستاده بود تا به استقلالی‌ها مدال بدهد، از سکوی قهرمانی پایین رفت.

مدال‌های استقلالی‌ها قرار بود توسط وزیر ورزش و جوانان اهدا شود، اما محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال و حسن زمانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هم خودشان را روی سکو رسانده بودند. این اتفاق در حالی رقم خورد که سلطانی‌فر از سعید فتاحی درخواست کرد او حیدر بهاروند و رضا افتخاری را برای اهدای مدال بیاورد. فتاحی ابتدا رئیس سازمان لیگ را روی سکوی قهرمانی برد و سپس به دنبال افتخاری رفت که روی نیمکت نشسته بود.

همراه سعید فتاحی که دنبال رضا افتخاری رفته بود، محمدرضا ساکت هم به سمت مدیرعامل استقلال رفت. افتخاری ابتدا به ساکت کم‌توجهی کرد و سپس زمانی که دبیرکل فدراسیون قصد بازگشت روی سکو را داشت، فتاحی خطاب به او گفت: «شما نه، شما نه». این مسئله باعث شد شایعات مبنی بر اختلاف وزیر ورزش با حضور او در فدراسیون فوتبال قوت بگیرد.

پس از این اتفاق حسن زمانی هم از روی سکوی قهرمانی پایین آمد و البته در کنار این مسائل، وزیر ورزش با حضور جواد قراب، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هم روی سکوی قهرمانی مخالفت کرد.

در نهایت مدال استقلالی‌ها توسط مسعود سلطانی‌فر، حیدر بهاروند و رضا افتخاری اهدا شد. چند روز پیش مهدی تاج رییس فدراسیون ،موضوع مخالفت وزیر ورزش با حضور ساکت در فدراسیون فوتبال را تکذیب کرده بود!

تسنیم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید