رییس پلیس راه شرق استان تهران:

هراز به سمت تهران یک طرفه شد/آخرین اخبار درباره سایر مسیرها

کدخبر: ۲۱۱۶۷۷
اقتصادنیوز: رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز به سمت تهران یک طرفه شد.

به گزارش اقتصادنیوز سیاوش محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان داشت: تردد در محور هراز از مسیر جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی محور هراز اعلام کرد: در حال حاضر بار ترافیک به سمت جنوب پر حجم و روان است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران در ادامه گفت: تردد در محور هراز به دلیل تخلیه بار ترافیکی از رودهن به آمل از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ ممنوع می باشد و همچنین آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه است.

محبی از مسافران خواست، تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اجتناب از سرعت غیر مجاز از وقوع حوادث جلوگیری کنند همچنین وی افزود: رانندگان در صورت برخورد با ترافیک‌های سنگین با صبر و آرامش و رانندگی و از سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ پرهیز کنند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران در پایان متذکر شد: عوامل پلیس راه با گشت‌های محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف محورها حضور دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات با قاطعیت و مطابق با قانون رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد و همچنین مسافران و رانندگان در هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه را به استراحت بپردازند و پس از تجدیدقوا و رفع خستگی ادامه مسیر دهند چرا که بیشترین آمار تصادفات رانندگی به علت خستگی و خواب‌آلودگی و همچنین رعایت نکردن فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی رخ می‌دهد پس باید به این موارد توجه ویژه‌ای داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید