جواد ظریف و عباس صالحی به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند

کدخبر: ۲۱۱۶۷۸
وزیر امور خارجه و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هفته آینده برای پاسخ به سوالات نمایندگان راهی مجلس می‌شوند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوالات احمدعلی کیخا، حبیب اله دهمرده و حسینعلی شهریاری نمایندگان زابل، زهک و هیرمند و زاهدان و نیز ولی داداشی نماینده آستارا در یکی از جلسات هفته آینده در خانه ملت حضور می یابد.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم برای پاسخ به سؤالات نصراله پژمانفر و نادر قاضی پور نمایندگان مشهد و کلات و ارومیه راهی بهارستان می شود.

همچنین قرار است گزارش کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی منابع و مصارف‌و نظام مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در10 سال اخیر و گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل(44) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون « نحوه پیگیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی» در جلسات هفته آینده مجلس قرائت شود.

بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد نحوه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی و تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه ‌فضای ‌مجازی نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون عمران مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت و ساز و هزینه ها و مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب، نحوه تغییر کاربری‌ها و واگذاری املاک شهرداری تهران به ویژه بوستان مادر در جلسات هفته آینده خانه ملت بررسی می شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را نیز هفته آینده بررسی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید