​خطیب موقت نماز جمعه تهران:

آمریکا با ایران بجنگد نابود می‌شود

کدخبر: ۲۱۱۶۹۲
اقتصادنیوز:‌خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها با ایران وارد جنگ شوند سیلی محکمی خواهند خورد، تاکید کرد: اینها با ایران نمی‌جنگند اگر هم بجنگند نابود می‌شوند. ما به آمریکا و استکبار اعلام می‌کنیم ما قوی هستیم، حق با ماست، دین ما طیب است و ریشه در زمین دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا،  محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران گفت: هم‌اینک در تقابل با آمریکا - که او هم در حال تشکیل احزاب است - قرار داریم. اسرائیل منکر آمریکاست و آمریکا، اروپا را با خود همراه کرده است. این صحنه‌ها بعضی‌ها را متزلزل می‌کند مبادا مردم شریف ایران متزلزل شوند.

وی با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها با ایران وارد جنگ شوند سیلی محکمی خواهند خورد، تاکید کرد: اینها با ایران نمی‌جنگند اگر هم بجنگند نابود می‌شوند. ما به آمریکا و استکبار اعلام می‌کنیم ما قوی هستیم، حق با ماست، دین ما طیب است و ریشه در زمین دارد. این اسلام است که در مقابل کفر ایستاده است. ما ارتش و سپاه را داریم، حججی‌ها را داریم، حاج‌قاسم‌ها را داریم. اینها ایستاده‌اند و از کشور دفاع خواهند کرد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: بدانید هر کس در مقابل جبهه حق بایستد، نابود خواهد شد. برادران و خواهران بدانید حق با ماست. مطمئن باشید دشمن ما نابود خواهد شد. البته دشواری‌هایی ایجاد خواهند کرد اما امام ما می‌آید و دنیا پر از عدل و داد می‌شود. 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات، خطاب به وزارت ارشاد بیان کرد: آیا همه کتاب‌ها را بررسی کرده‌اید؟ اگر قسمتی از کتاب‌ها گمراه‌کننده باشد، شما هم در گمراهی شخصی که با خواندن آن گمراه می‌شود، مقصر هستید. علما می‌گویند حفظ کتاب‌های گمراه‌کننده هم گناه است. امیدوارم کتاب‌ها، کتاب‌های خوبی باشند. اما اگر کتابی گمراه‌کننده باشد نمی‌توان آن را تجویز کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید