اقدام امنیتی اینستاگرام برای فروش سرویس ها به کاربران

کدخبر: ۲۱۱۷۴۸
دیجیاتو:به نظر می‌رسد که اینستاگرام تست پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای در این اپلیکیشن را آغاز کرده است. با این گزینه، کاربران می‌توانند اطلاعات یک کارت بانکی را به اپلیکیشن اضافه کرده و برای محافظت از این اطلاعات رویشان رمز عبور بگذارند.
اقدام امنیتی اینستاگرام برای فروش سرویس ها به کاربران

پس از تنظیمات اولیه کارت بانکی، حالا کاربران می‌توانند به راحتی محتواهای پولی اینستاگرام را خریداری کنند. طبق گزارشات، اینستاگرام هنوز آیتم‌های قابل خریداری زیادی ندارد و فقط در تعامل با بعضی اپلیکیشن‌های شخص ثالث می‌توان از این خصوصیت استفاده کرد.

به عنوان مثال، در حال حاضر اپلیکیشن رزرو غذای Resy با اینستاگرام تعامل خوبی برقرار می‌کند تا بتوانید مستقیما از محیط این شبکه اجتماعی به رزرو میز و غذا در رستوران مورد علاقه‌تان اقدام نمایید.

اینستاگرام در گفتگو با وبسایت ورج اعلام کرده که کاربران در حال حاضر می‌توانند از این پلتفرم برای رزرو «تعداد محدودی» از سرویس‌های اینترنتی اقدام کنند. این اتفاق در حالی افتاده که اینستاگرام از ماه مارس 2017 وعده ارائه قابلیت رزرو برای حساب‌های کاربری تجاری را داده بود که حالا بعد از گذشت این مدت طولانی عملی می‌شود.

از آنجا که در اینستاگرام تقریبا هر چیزی به فروش می‌رسد، مطمئنا ارائه قابلیت پرداخت درون‌برنامه‌ای با استقبال کسب و کارها مواجه خواهد شد و از سوی دیگر اینستاگرام نیز با دریافت هزینه از حساب‌های تجاری سود بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد. البته باید منتظر ماند و دید که اوضاع در ادامه به چه شکلی پیش می‌رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید