واکنش آقای بازیگر به شایعه ازدواج مجدد + عکس

کدخبر: ۲۱۱۸۸۲
نصرالله رادش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرامش به شایعه ای درباره ازدواج مجددش واکنش نشان داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ شبکه های اجتماعی اگرچه کارکردهای مثبت زیادی دارند اما گاهی اوقات این شبکه های اجتماعی به یکی از جنجال آفرین های تبدیل میشوند و خبرهای ناموثقی در این شبکه های اجتماعی تنها برای جلب نظر مردم و افزایش فالوورهای این شبکه ها دست به دست میشود.
 

در میان شبکه های اجتماعی اینستاگرام یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی است که اگر سری به آن بزنید در یک چشم برهم زدن میتوانید هزاران خبر از زندگی شخصی و هنری چهره ها در آن بیابید که باید صحت و سقم آن را مورد تردید قرار دهید.

روزهای گذشته عکسی از نصرالله رادش بازیگر کشورمان در کنار یک خانم و کودکی که در آغوشش بود منتشر شد و این عکس در اینستاگرام دست به دست شد تا به دست نصرالله رادش رسید و این هنرمند کشورمان به انتشار پستی به این ماجرا واکنش نشان داد.

واکنش تند نصرالله رادش به شایعه پراکنی در فضای مجازی

شایعه ای درباره ازدواج مجدد نصرالله رادش

نصرالله رادش با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:متاسفم برای این پیج هایی که به خاطر فالوور و لایک با آبروی یک بازیگر یک فوتبالیست یک خواننده وووووو اون خونواده بازی میکنند اون مرد هم مثل تمام مردهای ایرانی غیرت داره و مطمئنن خشنود نیست از این عکس. متاسفم برای خیلیهاااااا فقط همین.....

 

نصرالله رادش در برنامه حسین رفیعی

نصرالله رادش بازیگر کشورمان با سریال پرواز 57 مهران مدیری به تلویزیون آمد و با بازی در مجموعه ساعت خوش به شهرت رسید. بازی در نقش حیف نون در باغ مظفر مهران مدیری چهره جدیدی از نصرالله رادش را در میان مخاطبان به نمایش گذاشت .

نصرالله رادش و همسرش

بازیگر سریال های زیر آسمان شهر ، روزگار جوانی ، مرد هزار چهره تیرماه سال 96 بود که تصاویری نصف نیمه از همسر دومش منتشر کرد و در یک گفتگو درباره جدایی از همسر اولش و پذیرش یک زندگی جدید صحبت کرد.

عکس نصفه نیمه از همسر دوم نصرالله رادش

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید