ابهام در سرنوشت دختر فراری حاکم دبی+عکس

کدخبر: ۲۱۱۹۱۴
​اقتصادنیوز: روز ۱۱ مارس ۲۰۱۸ ویدیویی ۴۰ دقیقه‌ای از دختری با تی‌شرت آبی در کنج اتاقی سفید با پرده‌ای شیری‌رنگ منتشر شد که می‌گفت شاید این آخرین ویدیویی باشد که از خودش می‌گیرد.
ابهام در سرنوشت دختر فراری حاکم دبی+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بی بی سی جهانی این ویدیو - که قبل از ناپدیدشدن او ضبط شده - آخرین تصویری است که از شاهزاده لطیفه بنت محمد آل مکتوم، دختر حاکم دوبی، بزرگ‌ترین شیخ‌نشین امارات متحده عربی منتشر شده است.

لطیفه

لطیفه ۳۳ ساله در این ویدیو برای رفع هر گونه شک و شبهه درباره هویتش نام کامل مادر الجزایری و مقام پدرش را اعلام می‌کند و می‌گوید دو خواهر دیگر هم به نام لطیفه دارد و او لطیفه وسطی است.

لطیفه می‌گوید اگر این ویدیو منتشر شد، یا او مرده است یا در شرایط بسیار بدی است.

دختر حاکم دوبی در همین ویدیو - به زبان انگلیسی - می‌گوید به زودی قصد دارد کشورش را "به نوعی" ترک کند و از نتیجه این کار مطمئن نیست، اما ۹۹ درصد فکر می‌کند که موفق خواهد شد.

پیش از این زمانی که لطیفه آل مکتوم 16 سال داشت اقدام به فرار کرده بود که اقدام موفقی نبود. بعد از آن اتفاق، وی به طور مخفیانه 3 سال زندان گذراند.

لطیفه

لطیفه به همراه پدرش

خبرگزاری فارس به نقل از میل آنلاین گزارش داد لطیفه آل مکتوم مدعی شده است پزشکان اماراتی در بیمارستان به وی موادمخدر تزریق می‌کردند تا جلوی وی را بگیرند و ایجاد دردسر نکند. 

لطیفه که اکنون 33 سال سن دارد می‌گوید وی یکی از 30 فرزند حاکم دوبی است و پدرش 6 همسر دارد و مدعی شده به کمک یک جاسوس فرانسوی موفق به فرار از دوبی شده است. 

اما گزارش های بعدی حکایت از آن دارد که فرار دوم او‌نیز او موفق نبوده است و لطیفه به همراه دو یاری دهنده او برای فرار در سواحل هند مجدد دستگیر شده است.

 خبرگزاری فرانسه به نقل از یکی از مقام‌های امارات گزارش داده که لطیفه به جمع خانواده‌اش برگشته و کل این ماجرا کمپین قطری‌ها برای بدنام کردن محمد آل مکتوم، حاکم دوبی بوده است.

اما هیچ صدا و تصویری از لطیفه در دست نیست یکی از همراهان او در فرار دوم می گوید:در جریان بازجویی ها متهم به خیانت و تهدید به اعدام شده است اما پس از هفت روز آزاد شده است.او می گوید بدون لطیفه به دوبی بازگردانده شده و آخرین صدایی که از او شنیده در کشتی بوده که خطاب به دستگیر شدگان می گفته من بر نمی گردم بگذارید همین جا بمیرم.

چه بر سر لطیفه دختر حاکم ثروتمند دوبی آمده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید