حسین کروبی:شورای عالی امنیت ملی به دنبال رفع حصر هستند

کدخبر: ۲۱۱۹۶۶
اقتصاد نیوز : حسین کروبی گفت : روز پنجشبه (13 اردیبهشت ماه 97) اسماعیل دوستی با حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی دیدار داشته است، آقای دوستی حامل پیام خاصی نبود و به دلیل ارتباطی که دارد دنبال این بوده که حاج آقا را ببیند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از جماران ،فرزند مهدی کروبی از دیدار دو روز پیش اسماعیل دوستی با مهدی کروبی خبر داد و گفت: من از مقامات شنیده‌ام که شورای عالی امنیت ملی به دنبال حل موضوع و رفع حصر هستند.

حسین کروبی با اعلام اینکه روز پنجشبه (13 اردیبهشت ماه 97) اسماعیل دوستی با حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی دیدار داشته است، اظهار کرد: آقای دوستی حامل پیام خاصی نبود و به دلیل ارتباطی که دارد دنبال این بوده که حاج آقا را ببیند.

فرزند مهدی کروبی در مورد تأثیر نامه پدرش بر روند ملاقات‌های شخصیت‌های سیاسی و گشایش‌های پیش آمده، گفت: خود ما هم احتمال می‌دادیم که فرق کند ولی هیچ تغییری نکرده و هیچ اتفاقی رخ نداد.

وی در ارزیابی دیدارهای انجام شده و تأثیر آنان برای گشایش‌های بیشتر و یا رفع حصر بیان کرد: من از مقامات شنیده‌ام که شورای عالی امنیت ملی به دنبال حل موضوع و رفع حصر هستند، اما تاکنون اقدامی انجام نداده‌اند و زمان خاصی برای این موضوع اعلام نکرده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید