ساعتی هوشمند مخصوص بازی !

کدخبر: ۲۱۲۲۰۴
بر اساس پتنتی که به تازگی منتشر شده است به نظر می رسد ساعت هوشمند مخصوص بازی هواوی مراحل توسعه خود را طی می کند.
ساعتی هوشمند مخصوص بازی !

به تازگی یک پتنت شرکت هواوی در فضای مجازی منتشر شده است. این پتنت می تواند نشان دهنده توسعه ساعت هوشمند مخصوص بازی هواوی باشد. این غول تکنولوژی چینی در زمینه تولید ساعت های هوشمند تجربه بالایی دارد. 

در گذشته شاهد معرفی هواوی واچ و هواوی واچ 2 بوده ایم و در گذشته نه چندان دور نیز وجود نسل سوم ساعت های هوشمند هواوی تایید شد. در گذشته نه چندان دور پتنتی از سوی هواوی ثبت شده که نشان از توسعه یک ساعت هوشمند مخصوص گیم توسط این کمپانی دارد.

این پتنت در اواسط ماه دسامبر سال گذشته میلادی به ثبت رسیده است با این وجود اطلاعات آن هفته گذشته در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس پتنت جدید ساعت هوشمند مخصوص بازی هواوی توسط بند آن و همچنین چندین ژست حرکتی قابل کنترل است.

در این پتنت شاهد عملکردهای مختلف برای ساعت هوشمند هواوی هستیم. کاربر می تواند با توجه به موقعیت ساعت هوشمند خود آن را با ژست های حرکتی مختلف کنترل کند. یکی از ویژگی هایی که پتنت هواوی به نمایش می گذارد صفحه کلید مجازی بر روی بند ساعت است.

بند مورد استفاده در ساعت هوشمند مخصوص بازی هواوی کاربردهای متنوعی دارد. کاربر می تواند با دکمه شاتر دیجیتالی قرار گرفته شده بر روی بند ساعت تصاویر سلفی ثبت کند. علاوه بر این ویژگی صاحب این ساعت هوشمند می تواند از بند دیجیتال آن برای بزرگنمایی تصاویر و متون استفاده کند.

در ماه های اخیر بسیاری از شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی گوشی های هوشمند گیمینگ خود را معرفی کرده اند (زد تی ای از گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic رونمایی کرد).

در حالی که شاهد معرفی گوشی های مخصوص بازی شرکت های شیائومی، ZTE و ریزر بوده ایم، هواوی با پتنت جدید خود قصد دارد ویژگی های محصولات گیمینگ را وارد دنیای ساعت های هوشمند کند (بلک شارک، گوشی گیمینگ شیائومی از راه رسید).

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید