هشدار فوتبالیست مشهور در مورد قدرت ایران در جام جهانی

کدخبر: ۲۱۲۳۲۸
مدافع سابق تیم ملی اسپانیا به تمجید از تیم ملی ایران پرداخت و عملکرد کارلوس کی‌روش را ستود.
هشدار فوتبالیست مشهور در مورد قدرت ایران در جام جهانی

به گزارش ایسنا و به نقل از noticanarias، میشل سالگادو مدافع سابق تیم ملی اسپانیا برای افتتاح امکانات و پارک ویژه جام جهانی کازان در این شهر حضور دارد. تیم ملی فوتبال اسپانیا باید دومین دیدار خود در این رقابت‌ها را برابر ایران برگزار کند.

میشل سالگادو مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا درباره ورزشگاه کازان گفت: ورزشگاه کازان برای جام جهانی شرایط بسیار خوبی دارد. من بی صبرانه منتظرم که برای جام جهانی به این ورزشگاه بیایم. امکانات ورزشگاه کازان خصوصا رختکن تیم‌ها بسیار حرفه‌ای و در سطح بالاست. من در بازی ایران و اسپانیا به این ورزشگاه خواهم آمد و از روی سکوی تماشاگران بازی را نگاه خواهم کرد. الان چند روز است که در کازان حضور دارم و از امکانات این شهر برای جام جهانی شگفت زده شدم. مردم کازان بی صبرانه منتظر شروع جام جهانی هستند و من امیدوارم این شهر به خوبی از عهده میزبانی جام جهانی برآید.

مدافع سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا با اشاره به گروه این کشور در جام جهانی گفت: اسپانیا در گروه بسیار سختی در جام جهانی قرار گرفته است و من می‌توانم برای شما توضیح دهم چرا. ما در اولین دیدار برابر پرتغال بازی خواهیم کرد و تیم بازنده این دیدار برای دو بازی بعدی فشار زیادی را تحمل خواهد کرد. دو بازی بعدی نیز بسیار مشکل هستند. اسپانیا در دومین دیدار برابر ایران بازی خواهد کرد که حریف بسیار سختی است و مربی‌ای دارد که همه ما او را به خوبی می‌شناسیم. کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران بسیار خوب عمل کرده است. آنها توانستند با قدرت به جام جهانی راه یابند و نتایج خوبی کسب کردند. مراکش هم همین طور است و بدون گل در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی توانست به این رقابت‌ها راه یابد. همان طور که گفتم بازی اول بسیار مهم است. پرتغال الان قهرمان اروپا است ولی اگر ترکیب دو تیم را مقایسه کنیم اسپانیا یک سطح از پرتغال بالاتر است. از نظر من اسپانیا نه تنها سرگروه خواهد شد بلکه یکی از مدعیان جدی قهرمانی است.

تاکنون هواداران تیم ملی اسپانیا ۱۲ هزار بلیت این رقابت‌ها را خریداری کرده‌اند و این در حالی است که هنوز خرید بلیت‌های جام جهانی در سایت فیفا امکان پذیر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید