رشید مظاهری عقاب جدید آسیا

کدخبر: ۲۱۲۶۳۰
سه سوپر سیو رشید مظاهری مقابل استقلال، هم ذوب آهن را از گل خوردن در بازی خانگی نجات داد و هم او را به صدر جدول بیشترین واکنش موفق در لیگ قهرمانان آسیا فرستاد.
رشید مظاهری عقاب جدید آسیا

 خوردن سه گل از الجزیره، رکورد بیشترین کلین شیت لیگ قهرمانان را بیرانوند نگرفت اما ضریب موفقیت او را در دفع ضربات حریف کاهش داد و نقش سیدجلال در گل نخوردن پرسپولیس را بیش از پیش به چشم آورد. حالا صدرنشین بیشترین واکنش‌های موفق در آسیا هم یک دروازه‌بان ایرانی و رقیب بیرانوند برای ایستادن در دروازه تیم ملی ایران است.

مظاهری تا قبل از بازی دیشب مقابل استقلال، با ۲۵ سیو موفق صاحب بیشترین سیو در لیگ قهرمانان آسیا بود. سه سیو مهم او در بازی دیشب، هم به ذوب آهن برای پیروزی خانگی و افزایش شانس صعود کمک کرد و هم، خودش را با ۲۸ سیو بدون رقیب به صدر جدول بیشترین سیوهای لیگ قهرمانان آسیا فرستاد.

تعداد سیوهای مظاهری در لیگ قهرمانان، دقیقا دوبرابر بیرانوند است که به لطف مدافعین خوب پرسپولیس کمتر از او دروازه‌اش تهدید می‌شود و به دردسر می‌افتد. حدود یک ماه مانده به جام جهانی، رقابت دو دروازه‌بان تیم ملی در مسابقات بین المللی به اوج رسیده است. یکی بیشترین کلین شیت را در لیگ قهرمانان دارد و کمتر از هر کسی بازی را بدون گل خورده تمام کرده و دیگری، امروز به صدر جدول بیشترین واکنش‌های موفق رسید و بزرگترین منجی تیم‌های آسیایی در این فصل لیگ قهرمانان شد.

سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید