5 انفجار تروریستی در کابل

کدخبر: ۲۱۲۷۹۳
سه انفجار در منطقه دشت برچی واقع در غرب کابل در مرکز حوزه امنیتی 13 این شهر رخ داد و دو انفجار دیگر نیز دقایقی پیش در شرق کابل به وقوع پیوست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ طنین صدای پنج انفجار پی در پی مناطقی از شرق و غرب شهر کابل پایتخت افغانستان را لرزاند از جمله مناطقی که حمله به آنها تایید شده منطقه 13 امنیتی واقع در غرب کابل و منطقه شهر نو و وزیر اکبرخان در شرق این شهر است.

صدا تیراندازی های پراکنده در شهر کابل شنیده می شود و درگیری شدید میان نیروهای دولتی و مهاجمان انتحاری در حوزه سیزدهم پلیس، ادامه دارد. 

شاهدان عینی گفتند که مهاجمان بصورت گروهی به حوزه 13 پلیس در غرب کابل در منطقه «سرپل» حمله کردند. 

پیش از این حمله ابتدا صدای 3 انفجار شنیده شد و پس از آن صدای تبادل آتش سلاح های خود کاراز این محل ادامه دارد و تردد آمبولانس ها و نیروهای پلیس به آن سو در جریان است.

دقایقی بعد از این حمله در دشت برچی کابل ، دو انفجار مهیب نیز با فاصله اندک در منطقه دهم شهر کابل محدوده وزیرمحمد اکبرخان و شهرنو رخ داد و بعد از این انفجار نیز صدای تیراندازی به گوش می رسد. 

حشمت استانکزی، سخنگوی پلیس کابل گفت: این درگیری حوالی ساعت ۱۱:30 امروز پس‌از آن آغاز شد که مرد انتحاری مواد انفجاری همراهش را در برابر دروازه این حوزه منفجر ساخت و سپس مهاجمان دیگر نبرد را با نیروهای دولتی آغاز کردند.

درهمین ‌حال، سخنگوی پلیس کابل، از وقوع انفجار دیگری در حوزه دهم پلیس خبر داد.

تاکنون از تلفات و خسارات این رویداد، جزئیاتی اعلام نشده و هیچ‌ گروهی مسئولیت این انفجارها را به عهده نگرفته ‌است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید