رئیس سازمان نظام پرستاری برکنار شد

کدخبر: ۲۱۲۸۶۷
اقتصادنیوز: اعضای شورای عالی نظام پرستاری، در جلسه غیرعلنی تصمیم به استیضاح رئیس کل سازمان نظام پرستاری گرفتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، طاهره زاهدصفت رئیس شورای عالی نظام پرستاری گفت: اعضای شورای عالی نظام پرستاری در جلسه غیر علنی رای موافق به استیضاح رئیس کل سازمان نظام پرستاری داده و در ادامه دکتر اصغر دالوندی با ۱۵ رای موافق اعضا به عنوان رئیس کل جدید سازمان نظام پرستاری منصوب شد.

وی افزود: به دنبال تشکیل کمیسیون ویژه ۷ نفره برای بررسی موارد مطروحه استیضاح رئیس کل سازمان نظام پرستاری ، این کمیته در مدت  ۲ هفته گذشته موضوع را بررسی و نتایج آن را در جلسه غیر علنی شورای عالی سازمان نظام پرستاری ارائه کرد.

زاهدصفت ادامه داد: براساس همین گزارش سید یعقوب جعفری سخنگوی کمیته ۷ نفره در تشریح دلایل استیضاح رئیس کل سازمان نظام پرستاری موضوعات مهمی  از جمله عدم حضور تمام وقت رئیس کل و همچنین مواضع متغیر و نامعلوم ایشان در خصوص مسائل جامعه پرستاری پرستاری را عنوان کرد.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری تصریح کرد: به دنبال طرح موضوع استیضاح در جلسه غیر علنی روز چهارشنبه شورای عالی نظام پرستاری در نهایت دکتر اصغر دالوندی با ۱۵ رای موافق به عنوان رئیس کل سازمان نظام پرستاری منصوب شد.

وی خاطر نشان شد : این درحالی بود که علی اکبر قربانی نیز با عنوان یکی دیگر از کاندیداهای معرفی رئیس کل سازمان نظام پرستاری توانست ۱۳ رای اعضا را کسب کند.

زاهد صفت افزود: در این جلسه قرار بر این بود که ۲ نفر به عنوان موافق و ۲نفر به عنوان مخالف استیضاح صحبت نمایند که تنها ۲ نفر از موافقان به تشریح دلایل استیضاح پرداختند.

وی در پایان یادآور شد: همچنین دکتر علی محمد آدابی نیز در دفاع از عملکرد خود به مدت ۴۰ دقیقه گزارشی را برای اعضای شورای عالی نظام پرستاری ارائه داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید