بعد از جنجال های ایجاد شده در مسابقات انتخابی

کشتی گیر یاغی ایرانی حلالیت طلبید!

کدخبر: ۲۱۳۰۸۵
مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در شرایطی برگزار شد که اتفاقات ناخوشایندی در روز پنجشنبه رخ داد، جایی که سعید عبدولی و ایمان انصاری که در وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی به مصاف هم رفته بودند با یکدیگر درگیر شدند و کتک‌کاری کردند. این درگیری تنها محدود به تشک کشتی نبود و این دو کشتی‌گیر در بیرون از تشک و حتی در رختکن هم به جان هم افتادند و در این بین دوستان و اقوام‌شان هم وارد این ماجرا شدند و شاید اگر دخالت نیروی انتظامی نبود اتفاقات بدتری رخ داد.
کشتی گیر یاغی ایرانی حلالیت طلبید!

عبدولی پیش از این نیز سابقه حاشیه‌سازی در مسابقات داخلی و بین المللی را داشته و نشان داده که بیشتر از اینکه تمرکز خود را روی مسائل فنی بگذارد به دنبال حاشیه است. عدم حضور در مسابقات انتخابی و اردوهای تیم ملی، فحاشی در المپیک 2016 و... اتفاقاتی بوده که در سالیان گذشته توسط عبدولی رقم خورده است.

اما این فرنگی کار که حالا خود را در معرض محرومیت سنگین فدراسیون دیده تدبیر را در حلالیت طلبی ازاهالی کشتی دیده است.

فرنگی‌کار وزن ۸۷ کیلوگرم کشورمان دلیل حواشی ایجاد شده در مسابقات انتخابی تیم ملی را رفتارهای احساسی خود عنوان کرد.

سعید عبدولی درخصوص مسائل و حواشی روز گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی اظهارداشت: جا دارد از تمامی مردم، مربیان ، کادرفنی، مسئولین فدراسیون کشتی و البته انصاری و فلاح عذرخواهی کنم.

وی افزود: متاسفانه طی سالیان گذشته بسیاری از داوری‌ها به ضرر من بوده و همین امر باعث شده تا ذهنیت بدی در من ایجاد شود و با هر اشتباه داوری برخوردهای بد اینچنینی از من سر بزند.

فرنگی کار وزن ٨٧ کیلوگرم کشورمان عنوان کرد: حضور تماشاگران و دوست داران کشتی، فضایی زیبا در سالن هفت تیر خلق کرده بود که متاسفانه برخوردهای احساسی من این جو را خراب و باعث بروز حواشی برای مسابقات و شخص من شد.

عبدولی گفت: جا دارد از همه مردم و عوامل برگزاری و بخصوص انصاری و فلاح، طلب حلالیت کنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید