سرانجام پسر فرگوسن سکوت خود را شکست/ آخرین اطلاعات درباره وضعیت اسطوره منچستریونایتد

کدخبر: ۲۱۳۱۵۵
اقتصادنیوز: پسر سرالکس برای اولین بار بعد از بستری شدن فرگوسن سکوت را شکست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سرالکس فرگوسن اسطوره باشگاه منچستر هفته گذشته به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بعد از روزها سکوت بالاخره برای اولین بار دارن فرگوسن، پسر سر الکس سکوت را شکست و درباره شرایط پدر و اتفاقات رخ داده برای اولین بار با رسانه‌ها سخن گفت:

دارن گفت: ابتدا باید بگویم که از حمایت‌ها و پیام‌های که دریافت کردیم غافلگیر شدیم و نمی دانم چگونه این لطف ها را قدردانی کنیم.از اینجا از همه تشکر می‌کنم .

وی افزود: برای جلوگیری از هرگونه شایعات که در رسانه ها در حال انتشار است در اینجا حاضر شدم و دوست دارم حقایق انعکاس پیدا کند نه شایعات بی اساس.

دارن ادامه داد: سر الکس از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شده اما هنوز زمان زیادی برای بازگشت تا  سلامت کامل نیاز است و همچنان نبرد با بیماری ادامه دارد.البته خبرهای خوبی هر روز از دکتر می شنویم که باعث خوشحالی است.

پسر ارشد فرگوسن اظهار داشت: خیلی ‌ها به بیمارستان مراجعه و با ما ابراز همدردی می‌کنند، می دانم که همه می‌خواهند پدرم خیلی زود بهبود یابد.طرفداران من‌سیتی و همه هواداران فوتبال به شکل‌های مختلف جویای حال پدرم بودند.حتی طرفداران ابردین یک پرچم غول پیکر به همراه داشتند که آرزوی بهبودی سریع سر الکس را داشتند.

وی تاکید کرد: همچنین می خواهم از این فرصت را برای تشکر از کارکنان بیمارستان مک کلاشتل و سلورد رویال که واقعا با شکوه بودند استفاده کنم.

دارن در انتها گفت: در تمام طول دوران حیاتی بهبود و درمان می خواهیم در حفظ حریم خصوصی کوشا باشیم و از همه به خصوص رسانه‌ها بابت این مهم تشکر می‌کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید