لیست کی‌روش به سود پرسپولیس

کدخبر: ۲۱۳۱۷۱
قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر و نمایش موفق ستاره‌های این تیم، باعث شده تعداد ملی‌پوشان برانکو در تیم ملی همیشه بیشتر از سایر تیم‌ها باشد. موضوعی که هر سال، قیمت بازیکنان پرسپولیس را هم بالاتر می‌برد و نگه داشتن‌شان را برای باشگاه سخت‌تر می‌کرد. از این جمع، مهدی طارمی و رامین رضاییان از پرسپولیس جدا شده‌اند اما پرسپولیسی‌ها هنوز با علیرضا بیرانوند، وحید امیری، جلال حسینی و شاید محمد انصاری، صاحب نماینده‌های زیادی در تیم ملی است.
لیست کی‌روش به سود پرسپولیس

داشتن نماینده‌های پرتعداد در تیم ملی، برای هر باشگاهی افتخار است اما در فصلی که سرخپوشان نمی‌توانند در نقل و انتقالات شرکت کنند، برای‌شان علاوه بر افتخار یک تهدید جدی تلقی خواهد شد. پرسپولیس اعلام کرده اجازه جدایی ستاره‌هایش را نمی‌دهد اما در ۶ بازیکن این تیم در پایان فصل قراردادشان به پایان رسیده و دست باشگاه برای نگه داشتن‌شان بسته خواهد بود.

از بین بازیکنان بدون قرارداد پرسپولیس، رادوشوویچ قراردادش را تمدید کرده و محمد انصاری، گفته اگر پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم باشد بدون قید و شرط قراردادش را تمدید می‌کند. در این شرایط محسن مسلمان، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی، بازیکنانی هستند که قرارداد نداشتن‌شان پرسپولیسی‌ها را نگران می‌کند.

وحید امیری، قطعا در لیست اعزامی کی‌روش به جام جهانی خواهد بود و با توجه به سن و سالش، شانس زیادی برای حضور در فوتبال اروپا نخواهد داشت. دیگر بازیکنان بدون قرارداد پرسپولیس هم بدون حضور در جام جهانی، پیشنهادهای زیادی نخواهند داشت و پرسپولیسی‌ها می‌توانند امیدوار باشند اتفاقی که برای محرمی افتاد، برای کمال و فرشاد نمی‌افتد و آن‌ها فصل بعد هم با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر بازی خواهند کرد.

نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید