عجیب‌ترین پرونده قضایی در مصر+جزئیات

کدخبر: ۲۱۳۳۰۴
یک پسر 4 ساله مصری که با یکی از دخترهای همکلاسی خود در مهدکودک دعوا کرده بود، با شکایت خانواده همکلاسی‌اش راهی دادگاه شد.

به گزارش اقتصادنیوز، با شکایت یک خانواده مصری به دلیل کتک خوردن دخترشان در مهدکودک، یک پسر بچه 4 ساله به نام محمد سامح راهی دادگاه در شهر حوش عیسی استان البحیره یمن شد.

محمد سامح متهم شده که در مهدکودک همکلاسی خود را کتک زده است. وکیل او می‌گوید که اختلاف کاری والدین این دو کودک دلیل شکایت است نه دعوا در مهد کودک.

پدر دختر در تاریخ 7 دسامبر 2018 به مرکز پلیس حوش عیسی مراجعه کرده و از محمد سامح 4 ساله به دلیل کتک زدن دخترش حین بازی در مهدکودک شکایت کرده و خواستار پیگرد قانونی او شد.

عماد عبدالله، وکیل مدافع محمد سامح این شکایت را فریبکارانه و گزارش دروغین خواند و گفت که دادگاه صلاحیت محاکمه موکلش را ندارد زیرا که او هنوز قدرت تشخیص ندارد و مسئول افعالش نیست.

عبدالله به العربیه.نت گفت: «دلیل این شکایت وجود اختلافات کاری بین خانواده دو کودک است و فریبکارانه بودن این شکایت و جزئیات آن مشخص است.»

به گفته این وکیل زمانی که پدر محمد سامح به همراه فرزندش قصد داشت وارد سالن دادگاه شود، قاضی به او تذکر داد ورود کودکان به صحن دادگاه ممنوع است. قاضی با شنیدن این موضوع که این کودک متهم پرونده است، شگفت‌زده شد و نتوانست جلوی خنده‌اش را بگیرد و گفت که به دلیل خردسال بودن و نداشتن قدرت تشخیص، قانون اجازه محاکمه این کودک را به او نمی‌دهد.

قرار است در 30 می 2018 دادگاه نظر و حکم نهایی خود را درباره این پرونده به یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های تاریخ قضایی مصر مبدل شده، اعلام کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید