انتخاب سخت برانکو در آخرین بازی فصل

کدخبر: ۲۱۳۳۷۵
در آخرین بازی فصل پرسپولیس، برانکو همچنان درگیر انتخاب نفر یازدهم ترکیب اصلی خواهد بود.
انتخاب سخت برانکو در آخرین بازی فصل

در سال‌های حضور برانکو ایوانکوویچ در ایران، حدس زدن ترکیب پرسپولیس کار سختی نبود. آن‌ها هر بازی، بر اساس مصدومان و محرومان با یکی دو تغییر نسبت به بازی قبلی وارد زمین می‌شدند و لیست بردهای‌شان را طولانی‌تر می‌کردند. در نیم فصل دوم امسال اما اوضاع کمی متفاوت شده است. پرسپولیس هفته‌های زیادی خوب نتیجه نگرفته، هر بازی در ترکیبش تغییرات متنوعی دارد و برانکو هم نتوانسته مشکل یکی از جاهای خالی تیمش را حل کند.

پرسپولیس قبل از مصدومیت ربیع‌خواه، ترکیب تقریبا ثابتی در پست دفاع و هافبک دفاعی داشت و در پست هافبک تهاجمی معمولا جایگاه فرشاد احمدزاده و وحید امیری بدون تغییر است. علی علیپور هم در خط حمله بازی می‌کند اما انتخاب نفر دیگری که نزدیک به علیپور در زمین قرار می‌گیرد، هفته‌هاست به چالش بزرگ برانکو تبدیل شده و تا روز دوشنبه هم ادامه خواهد داشت. محسن مسلمان و گادوین منشا، در لیست سیاه برانکو قرار گرفته‌اند و جایی در ترکیب او ندارند. سیامک نعمتی و بشار رسن هم در ترکیب اصلی، کارنامه خوبی ندارند و انتخاب از بین آن‌ها، کار سختی برای برانکو خواهد بود.

نعمتی در بازی‌هایی که به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفته دو گل زده و یک پاس گل داده است. یک تعویض موفق، برخلاف حضور او در ترکیب اصلی که فقط یک گل داشته و آمار ضعیفی محسوب می‌شود. رسن هم هر دو گلش با پیراهن پرسپولیس را به عنوان بازیکن ذخیره ساخته و در بازی‌هایی که فیکس بوده، هیچ تاثیرگذاری روی گل‌های این تیم ندارد.

هفته‌های آخر لیگ، رسن و نعمتی به صورت چرخشی بازی کردند که سهم نعمتی، بیشتر از رقیب عراقی‌اش بود. هیچکدام از آن‌ها در این بازی‌ها نه گلی زدند و نه گلی ساختند تا فقط تماشاگر تاثیر گذاری علیپور، احمدزاده و امیری باشند. حالا برای بازی دوشنبه هم برانکو، باید یار یازدهمش را از بین این دو نفر انتخاب کند. از بین نعمتی و رسن که نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند یا منشا و مسلمان، که پروفسور دیگر علاقه‌ای به آن‌ها ندارد. انتخاب سختی که فصل بعد، با ورود عالیشاه فصل بعد مجبور به انجامش نیست اما در این بازی می‌تواند سرنوشت تیمش در فصل آینده لیگ قهرمانان را تعیین کند.

سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید