تغییر پوشش پلیس ایران+عکس

کدخبر: ۲۱۳۴۰۶
اقتصادنیوز:لباس فرم پلیس کشور با هدف زیبایی و کاربرد بیشتر تغییر خواهد کرد.
تغییر پوشش پلیس ایران+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ،سردار محسن فتحی زاده، جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی از آغاز فرایند تغییرات جدید لباس‌های پلیس با هدف زیباتر و کاربردی‌تر شدن این لباس‌ها خبر داد و گفت: با توجه به نیازهای جدید به‌وجودآمده، اصلاحاتی در خصوص لباس مأموران پلیس انجام گرفته است. نوآوری، زیباتر شدن لباس مأموران و کاربردی‌تر شدن لباس‌های پلیس در دستور کار ما قرار گرفته و ما در حال کار به‌روی اصلاحات مدنظر هستیم.

359989

وی گفت: هر از چند سالی، با توجه به تغییرات زمانی، لباس مأموران پلیس مورد بازنگری قرار می‌گیرد تا در صورتی که ایراداتی در لباس مأموران وجود داشته باشد اصلاح شود و پیشنهادات جدید در خصوص لباس مأموران پلیس مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

فتحی‌زاده با بیان اینکه تغییر لباس پلیس نیازمند طی شدن یک فرایند قانونی است، گفت: در این فرایند پس از ارائه پیشنهادات و جمع‌بندی به‌روی اصلاحات مدنظر، موضوع باید به اطلاع ستادکل نیروهای مسلح برسد و در صورت موافقت ستادکل نیروهای مسلح، این تغییرات اعمال خواهد شد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در پاسخ به این سؤال که این تغییر لباس برای نیروهای ستادی خواهد بود یا عملیاتی گفت: در بررسی‌های انجام‌شده هم لباس‌های ستادی ناجا و هم لباس پرسنل عملیاتی پلیس تغییراتی خواهند داشت. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید