تاکید جهانگیری بر عزم دولت برای تامین ارز ۴۲۰۰ تومان

کدخبر: ۲۱۳۴۹۷
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در جلسه غیرعلنی امروز معاون اول رئیس‌جمهور از عزم دولت برای تامین ارز مورد نیاز کالاهای اساسی با نرخ ۴۲۰۰ تومان سخن گفت و اعلام کرد که قرار است تا پایان امروز مقدار ارز داده شده به افراد به صورت رسمی اعلام شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شهباز حسن پور، در توضیح جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز گفت: مجلس امروز با حضور آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، کرباسیان وزیر اقتصاد، سیف رئیس کل بانک مرکزی و معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و جمعی از مقامات دولتی برای بررسی آخرین وضعیت نرخ و بازار ارز تشکیل شد.

وی افزود: طبق توضیحات آقای جهانگیری دولت مصمم است ارز مورد نیاز مردم را براساس نرخ ۴۲۰۰ تومان تامین کند. این ارز برای کالاهای اساسی اختصاص داده می شود.

حسن پور افزود: همچنین گزارش جامعی درباره مقدار ارزی که تا به امروز به بازار تزریق شده است، اعلام شد. بعد آن رئیس مرکز پژوهشها و جمعی از نمایندگان به صورت شفاف به بیان مسائل و مشکلاات پرداختند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ارز ۴۲۰۰ تومان داده می‌شود، گفت: قرار شد در پایان امروز گزارشی از میزان ارزی که تاکنون به افراد داده شده است، به صورت رسمی اعلام شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید