اعترافات عجیب نواز شریف درباره نقش پاکستان در حادثه تروریستی بمبئی

کدخبر: ۲۱۳۵۴۸
نخست‌وزیر سابق و رهبر برکنار شده حزب حاکم پاکستان در بخشی از سخنان خود اعتراف کرد که تروریست‌های پاکستانی در حادثه تروریستی بمبئی نقش داشتند.

به گزارش اقتصادنیوز بهنقل از فارس، «نواز شریف» نخست‌وزیر سابق و رهبر برکنار شده حزب حاکم پاکستان در بخشی از سخنان خود اعتراف کرد که تروریست‌های پاکستانی در حادثه تروریستی بمبئی نقش داشتند.

در حملات تروریستی بمبئی بیش از 150 نفر کشته شدند و هند همیشه خواهان تحویل گرفتن عاملین این حمله تروریستی از پاکستان بود.

شریف تأکید کرد: گروه‌های پاکستانی مسئول حادثه تروریستی بمبئی و کشته شدن اتباع هندی هستند و باید در این زمینه پاسخگو باشند.

صحبت‌های جنجالی نوازشریف بازتاب گسترده در رسانه‌های هندی داشت که این موضوع موجب خشم مردم پاکستان شده و بسیاری وی را خائن می‌دانند.

در 10 سال گذشته بارها آمریکا و هند تلاش کردند پاکستان را عامل کشتار مردم در بمبئی معرفی کنند اما به دلیل نبودن شواهد کافی و انکار اسلام‌‌آباد از این موضوع موفق نشدند.

عمران‌خان رهبر حزب تحریک انصاف در این خصوص گفت: نواز شریف روابط دوستانه با نارندرا مودی نخست وزیر هند دارد و در پی دشمنی با پاکستان است.

چندی پیش پرونده پولشویی نواز شریف در هند و سرمایه‌گذاری 4 میلیارد دلاری وی در این کشور نیز توسط سازمان بازرسی و دادگاه تشکیل شد که در حال پیگیری است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید