رکورد عجیب در انتخاب شهردار!/در آخرین ساعات چه اتفاقی افتاده است؟!

کدخبر: ۲۱۳۵۶۵
در رقابت امروز برای تصدی شهرداری تهران یک رکورد عجیب ثبت شد.در مرحله نهایی که دو رقیب حاضر بودند یک نفر فقط توانست یک رای به دست بیاورد.این در حالی است که در ادوار گذشته انتخاب شهردار در شورای شهر که رقابت میان دو نامزد بوده فاصله آرا به این شدت نبوده است.
رکورد عجیب در انتخاب شهردار!/در آخرین ساعات چه اتفاقی افتاده است؟!

به گزارش اقتصادنیوز؛ برای نمونه محمد باقر قالبیاف در رقابت های مقدماتی با 8 رای در مقابل رسول خادم دارای هفت رای پیروز شد و شورای چهارم نیز با 16 رای در برابر 14 رای محسن هاشمی موفق به حفظ صندلی شهردار شد.

محمد علی نجفی هم در رقابتی یک نفره کرسی شهرداری را به دست آورد.

اما در قابت امروز از 21 رای مجموع سمیع الله حسینی مکارم فقط یک رای به دست آورد تا یک رکورد عجیب و معنا دار در انتخابات شهردار ثبت شود.این در حالی است که در رقابت نمیه نهایی حسینی مکارم با 11رای توانست به مرحله نهایی راه یافت و در رقابت های مقدماتی نیز یکی از بالاترین آراء را کسب کرده بود.رای او در دور مقدماتی از محمود حجتی نیز بیشتر بود.به نظر می رسد در لحظات آخر اتفاق ویژه ای رخ داده که ترکیب آراء کاملا دگرگون شده و رقیب شهرداری فعلا از دور خارج شده است. روز گذشته زمزمه ای از وجود آرای سفید در انتخابات شهردار به گوش می رسید اما گویا افرادی که قصد آن کار را داشتن در لحظات اخر تصمیم خود را تغییر داده و ظاهرا به شهردار جدید رای دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید