یک خانواده 5 نفره؛ عاملان حمله امروز به ساختمان پلیس اندونزی

کدخبر: ۲۱۳۷۴۹
پلیس اندونزی گفته است یک خانواده پنج نفره عامل حمله انتحاری امروز به اداره پلیس بود و تنها فرزند کوچک خانواده زنده مانده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، پلیس اندونزی گفته است یک خانواده عامل حمله انتحاری به اداره پلیس بودند و بوسیله دو موتور سیکلت در این حمله حضور داشتند.

به نوشته سایت شبکه ای‌.بی.سی، یک روز بعد از انفجارهای انتحاری در سه کلیسای شهر «سورابایا» در اندونزی، روز دوشنبه (امروز) انفجاری در اداره پلیس این شهر روی داد.

به گفته پلیس اندونزی انفجار روز دوشنبه (امروز) توسط یک خانواده پنج نفره شامل یک کودک هشت ساله انجام گرفت که این کودک زنده مانده است.

پلیس اندونزی می‌گوید این ظن وجود دارد که عملیات امروز مانند عملیات دیروز اقدام گروهک تروریستی به نام جماعت انصار الدوله باشد.  

حمله روز گذشته نیز توسط یک خانواده انجام گرفته بود که وابسته به تروریست‌های داعش بودند و با حمله به سه کلیسا ۱۳ نفر را کشته و ده‌ها نفر دیگر را مجروح کرده بودند.

به نوشته روزنامه گاردین، پلیس اندونزی درباره حادثه روز دوشنبه گفت هنوز نمی‌توان جزییاتی درباره حمله به اداره پلیس شهر سورابایا اعلام کرد و تا کنون ۴ کشته و ده مجروح برجا مانده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید