پوشش دو بانوی بازیگر ایرانی در کن 2018 + عکس

کدخبر: ۲۱۳۷۵۲
تصاویری از پوشش بهناز جعفری ، مستانه مهاجر و مرضیه رضایی از عوامل و بازیگران فیلم سینمایی سه رخ در هفتادویکمین جشنواره فیلم کن را مشاهده میکنید.
به گزارش اقتصادنیوز پنجمین روز از جشنواره فیلم کن 2018 با حضور بازیگران ایرانی برگزار شد. فیلم سه رخ جدیدترین ساخته جعفر پناهی در هفتادو یکمین فستیوال کن با حضور بازیگران و عوامل این فیلم به نمایش درآمد.

بهناز جعفری، مرضیه رضایی بازیگران فیلم سه رخ ، مستانه مهاجر تدوینگر این فیلم، امین جعفری فیلمبردار و سولماز پناهی دختر جعفر پناهی در این مراسم حضور داشتند.

تصاویری از بهناز جعفری در جشنواره کن

بهناز جعفری در جشنواره کن 2018

پوشش بهناز جعفری در فستیوال کن

بهناز جعفری و مرضیه رضایی در جشنواره کن

بهناز جعفری و مرضیه رضایی در جشنواره کن 2018

تیپ بهناز جعفری در جشنواره کن

بهناز جعفری با فیلم سه رخ در جشنواره کن

سه رخ روایتگر زندگی سه هنرپیشه زن ایرانی است که هر یک شرایطی ویژه را در حرفه کاری خویش تجربه می کنند؛ یکی از این هنرپیشگان متعلق به دوران سابق و روزگار غلبه فیلم فارسی هاست؛ این هنرپیشه اکنون ممنوع الفعالیت است و با خاطرات گذشته روزگار می گذراند. هنرپیشه دوم محصول روزگار معاصر و از چهره های کنونی است که تلقی خاص خود را از حیطه کاری خویش دارد. هنرپیشه سوم هم جوانیست در ابتدای راه که به دنبال ارتقاء جایگاه خویش است.

 

بهناز جعفری در نمایی از فیلم سه رخ

بهناز جعفری ، جعفر پناهی ، مرضیه رضایی ، مائده ارتقایی و نرگس دل آرام بازیگران فیلم سه رخ را تشکیل میدهند.

 

بازی بهناز جعفری در فیلم سه رخ

عوامل این فیلم عبارتند از:کارگردان و نویسنده :جعفر پناهی،مجری طرح و تهیه کننده اجرایی:نادر ساعی ور، صداگذاری:علیرضا علویان، چهره پردازی:لیلا نقدی، تدوین:مستانه مهاجر. آهنگساز:کمیل شایان.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید