انتقاد وزیر ارتباطات از عملیات روانی پیام‌رسان داخلی

کدخبر: ۲۱۳۷۶۵
وزیر ارتباطات گفت: این که یکی از پیام‌رسان‌ها به جای طرح موضوع در جلسات مرتبا بحث را به موضوع عملیات روانی بکشاند، نه به سود آن‌هاست و نه به سود کشور.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ صبح امروز مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران که یک مکان تخصصی متمرکز است و امکان مدیریت، کنترل و پایش چندین شبکه را فراهم می‌کند، با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوالی مبنی بر اعتراض یکی از پیام‌رسان‌ها درباره چالش‌های نرم‌افزاری زیرساخت و اپراتورها اظهار کرد: ما در کشور پنج پیام‌رسان داریم و یک پیام‌رسان نداریم. این که یکی از آن‌ها به جای طرح موضوع در جلسات مرتبا بحث را به موضوع عملیات روانی بکشاند، نه به سود آن‌هاست و نه به سود کشور.

محمدجواد آذری جهرمی ادامه داد: وزارت ارتباطات و اپراتورها بنایشان بر همکاری تمام مدت با پیام‌رسان‌هاست و این موضوع به عنوان یک تکلیف مهم ملی پیگیری می‌کند. بنابراین ایجاد عملیات روانی، ذهنیتی ایجاد می‌کند و تاثیر منفی دارد و اگر کسی مشکلی دارد باید با استدلال و استناد پیگیری کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خاطرنشان کرد: نمی‌شود چهار پیام‌رسان دیگر خوب کار کنند و یک پیام‌رسانی که ادعایی داشته و به آن نرسیده شروع به پروپاگاندا کرده و مسئولیت را به گردن دیگران بیندازد. توصیه ما این است که پیام‌رسان‌ها بدانند ما از آن‌ها حمایت کرده و مشکلات را پیگیری و برطرف می‌کنیم.

او با تاکید بر لزوم توسعه ارتباطی مناطق کمتر توسعه یافته اظهار کرد: ما استراتژی خود را در توسعه روستایی عوض کردیم. ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار باید توسعه ارتباطی داشته باشند. در هفت ماه گذشته ۳۵ درصد روستاها به این ارتباطات مجهز شدند و اکنون این عدد به ۵۵ درصد رسیده است که ۳۵ درصد دیگر نیز باید رشد کند. طبیعتا ما از محل ارتباطات  دولتی هزینه می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید