اتحادیه عرب خواستار جلوگیری از کشتار فلسطینی ها شد

کدخبر: ۲۱۳۸۳۸
اقتصادنیوز : اتحادیه عرب روز دوشنبه خواستار دخالت فوری بین المللی برای جلوگیری از کشتار فلسطینی ها به دست نیروهای رژیم اشغالگر قدس شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «سعید ابوعلی » معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی گفت: نیروهای رژیم اشغالگر قدس در حال کشتار فلسطینی ها به ویژه ساکنان نوار غزه اند و به همین دلیل جامعه بین الملل باید دست به اقدامی فوری برای متوقف کردن این کشتارها بزند.

ابوعلی با محکوم کردن سرکوب راهپیمایی بازگشت فلسطینی ها در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و همچنین حمله به تظاهرکنندگان و کشتار آن ها ، رژیم صهیونیستی را مسئول پیامدهای این گونه اقدامات جنایتکارانه در اراضی اشغالی و همچنین نوار غزه دانست.

وی در پایان از همه کشورهای جهان خواست برای متوقف کردن این جنایت ها بر رژیم صهیونیستی فشار وارد کنند و اقدامات فوری برای حمایت ازمردم فلسطین انجام دهند.

اتحادیه عرب همچنین افتتاح سفارت امریکا در قدس را اقدامی بسیار خطرناک دانست و تاکید کرد دولت امریکا ابعاد واقعی این اقدام را درک نکرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی همزمان با سالگرد اشغال فلسطین توسط این رژیم (روز نکبت) و افتتاح سفارت آمریکا در قدس، تظاهرات فلسطینی ها را به خاک و خون کشیده و تاکنون 52 نفر را به شهادت رسانده و بیش از دو هزار و 410 فلسطینی را زخمی کرده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید