پایانی تلخ و شیرین برای بازیکن موثر پرسپولیس !

کدخبر: ۲۱۳۸۶۴
هافبک هجومی پرسپولیس که یکی از بازیکنان موثر این تیم در طول فصل بود دیشب پس از پایان بازی با الجزیره با هواداران سرخپوش خداحافظی کرد.
پایانی تلخ و شیرین برای بازیکن موثر پرسپولیس !

ورزش سه: تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی مهیج با گل دقایق پایانی سیدجلال حسینی موفق به کسب پیروزی 2 بر 1 و صعود به جمع 8 تیم برتر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شد؛ مسابقاتی که فصل آینده و در مرحله یک چهارم از سر گرفته می شود.

صادق محرمی یکی از بازیکنان ارزشمند سرخپوشان در فصلی بود که پشت سر گذاشتیم و بارها در طول فصل زمزمه های انتقال او به تیم های اروپایی شنیده شد.

این مدافع راست آینده دار پس از سوت پایان بازی در ورزشگاه آزادی به نحوی با همراهی سایر بازیکنان دور افتخار زد که گویی آخرین دیدار خود را در این ورزشگاه برگزار کرده است؛ با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقاتی انتظار این مدافع سرعتی و تکنیکی را می کشد، اما در صورتی که محرمی در پایان فصل با پیشنهاداتی که دارد، پرسپولیس را ترک کند، آخرین دیدار او و در روزی که ورزشگاه آزادی مملو از هواداران بود، از این بهتر نمی توانست تمام شود. محرمی اگر بتواند در کرواسی به درخشش خود ادامه دهد شانس رفتن به یک تیم بزرگتر را خواهد داشت. با این حال پرسپولیس یک بازیکن خوب خود را از دست خواهد داد.

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید