مشخصات فنی و قیمت گوشی وان پلاس 6 فاش شد!

کدخبر: ۲۱۳۸۶۹
کلیک: گوشی وان پلاس 6 چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی می شود. با این حال به تازگی مشخصات فنی و قیمت وان پلاس 6 توسط وب‌سایت آمازون در آلمان فاش شده است.
مشخصات فنی و قیمت گوشی وان پلاس 6  فاش شد!

چند روز آینده از گوشی وان پلاس به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. وب‌سایت آمازون در آلمان اخیرا به صورت تصادفی مشخصات فنی و قیمت وان پلاس 6 را منتشر کرده است. در حال حاضر اطلاعات مربوط به پرچمدار آینده وان پلاس از این وب‌سایت حذف شده است (طراحی وان پلاس 6 را در تصاویر جدید مشاهده کنید).

در حالی که در گذشته شایعات به معرفی نسخه سفید رنگ وان پلاس 6 اشاره کرده بودند، در این وب‌سایت تنها دو نسخه با رنگ های مشکی آینه ای و مشکی نیمه شب وجود داشتند. بر اساس اطلاعات منتشر شده این دستگاه از تاریخ 22 مه (1 خرداد) در کشور آلمان قابل خریداری خواهد بود.

این دستگاه در دو نسخه با حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایت در کشور آلمان به فروش خواهد رسید. این دو نسخه به ترتیب از 6 و 8 گیگابایت رم بهره می برند. نسخه 64 گیگابایتی قیمتی برابر با 519 یورو (621 دلار) و نمونه 128 گیگابایتی با قیمت 569 یورو (680 دلار) در اختیار خریداران آلمانی قرار خواهد گرفت.

در گذشته شرکت وان پلاس اعلام کرده بود که بالاترین نسخه وان پلاس 6 به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود (مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 6 تایید شد؛ پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم). با این حال نسخه 256 گیگابایتی در وب‌سایت آمازون حضور پیدا نکرده است. نسخه پایه تنها در رنگ مشکی آینه ای در آلمان عرضه خواهد شد.

این دستگاه دارای نمایشگر 6.28 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 است. دوربین اصلی دوگانه وان پلاس 6 از سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی بهره می برد و در بخش جلویی از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده شده است.

قدرت پرچمدار آینده وان پلاس را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد. در سایت آمازون اطلاعاتی در رابطه با باتری این دستگاه منتشر نشده با این حال در گذشته TENAA ظرفیت باتری این اسمارت فون را 3300 میلی آمپر ساعت اعلام کرده بود. از دیگر مشخصات این محصول می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 اشاره کرد.

با توجه به انتشار مشخصات فنی و قیمت وان پلاس 6 مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند برای بسیاری از افراد فاقد هیجان خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید