راهکار ولایتی برای تربیت بچه مسلمان‌های واقعی

کدخبر: ۲۱۴۲۲۱
رئیس دانشگاه آزاد گفت: اگر بتوانیم بچه‌ها را سن مهدکودک تحویل بگیریم می‌توانیم آنها را بچه مسلمان واقعی تربیت کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز، علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای دانشگاه آزاد گفت: من از مسوولان دانشگاه آزاد می‌خواهم که توسعه و ارتقای مدارس سما را در دستور کار داشته باشند زیرا سن فراگیری بیشتر سنین پایین است.

ولایتی اضافه کرد: در مهد کودک ها آهنگ هایی می‌گذارند که بچه ها مبتذل بار می آیند ولی ما اگر بتوانیم از آن سنین بچه ها را در مدارس سما تحویل بگیریم بچه مسلمان واقعی بار می آوریم.

رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اگر قرار است امروز کاری کنیم که آینده کشور در شان ایران اسلامی باشد باید چنین بنایی داشته باشیم تصریح کرد: اگر از این بنا استفاده نکنیم کفران نعمت کردیم، ما اسیر برخی بروکراسی ها نیستیم و در جلسه شورای دانشگاه مسائل را بررسی می‌کنیم و ابلاغ می شود که این مساله خودش نعمت است.

وی اظهار داشت: اگر بچه های مردم خدای نکرده مبتذل بار بیایند خداوند در قیامت از ما سوال می‌کنند، جوانان ما در دنیا بی نظیر و افضل هستند، با مشکلات بعد از انقلاب که به ما تحمیل شده ساختند و حالا با عنایت الهی اگر دفاع از حرم به این ها نیاز داشته باشد صدها هزار نفر می روند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید