بازیگر فیلم‌های مستهجن، عامل حمله به باشگاه ترامپ +عکس

کدخبر: ۲۱۴۷۶۷
پلیس فلوریدا پس از بازداشت عامل حمله به باشگاه رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد او بازیگر فیلم‌های مستهجن بوده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی میامی هرالند نوشت، پلیس فلوریدا هویت عامل حمله روز گذشته به باشگاه گلف معروف به دورال ریزورت و اسپا (Doral Resort & Spa) دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را اعلام کرد.

بر این اساس، «جاناتان اودی»، مرد مسلح 42 ساله است که پس از ورود به باشگاه گلف ترامپ اقدام به تیراندازی هوایی و شعار دادن علیه رئیس جمهور آمریکا  کرد. پلیس دقایقی بعد با شلیک به پایش موفق شد او را بازداشت کند.

عامل حمله به باشگاه ترامپ در فلوریدا، بازیگر فیلم‌های مستهجن است

او از اتباع آفریقای جنوبی با اصالت ایتالیایی است که کمتر از یکسال پیش با انتشار تصویر پرچم آمریکا در حساب کاربری اینستاگرام خود، ضمن حمایت از دولت آمریکا، حق شهروندی خود را که به تازگی دریافت کرده بود، به نمایش گذاشت.

به گفته پلیس، اودی یک مربی تناسب اندام، سرمایه گذار و کارمند شرکت پگاسوس است. از دیگر فعالیت های اقتصادی او سرمایه گذاری در بخش معادن و سنگ های قیمتی است.

اما آنچه توجه پلیس را جلب کرد، حضور فعال او در عرصه ساخت و بازی در فیلم های مستهجن است. همچنین تعداد زیادی از فیلم های او در یک وب سایت متعلق به ایالت فلوریدای جنوبی ردیابی شده است. این در حالی بود که پلیس در تحقیقات میدانی خود متوجه شد، بسیاری از همکاران اودی، او را فردی موجه معرفی کرده بودند.

بنا بر آنچه از حساب کاربری اینستاگرام اودی استخراج شده است، او ارتباط کمرنگی با گروه های راست افراطی داشته است و تعداد زیادی از پیام های او شامل سرفصل رسانه ها در خصوص رسوایی های اخلاقی چهره های مشهور آمریکا از جمله روابط پنهانی رئیس جمهور آمریکا با استورمی دانیلز، بازیگر فیلمهای مستهجن است. از سوی دیگر، آنچه از پیامهای اودی دریافت می شود،  او یکی از حامیان ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا، است و در پیام های متعدد او را تمجید کرده است.

با وجود این، آنچه تعجب پلیس را بر انگیخته است، واکنش همکاران و دوستان این مرد است. بسیاری از آنها ضمن ابراز بی اطلاعی از فعالیت های او در شبکه های اجتماعی، او را مردی خوب و موجه توصیف کردند و نسبت به حمله مسلحانه او شگفت زده شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید