شایعات درباره آیفون جدید

کدخبر: ۲۱۴۸۸۴
با نزدیک شدن به ماه سپتامبر که زمان معرفی آیفون جدید است شایعات درباره امکانات و لوازم جانبی آن بیشتر می شود.
شایعات درباره آیفون جدید

 مدل های جدید گوشی های سامسونگ که بزرگ ترین رقیب برای اپل است با شارژ سریع عرضه شده اند که باعث شده تا زمان کمتری برای شارژ صرف کنید به طوری که ین فناوری‌ها می‌توانند درعرض ۳۰ دقیقه، باتری گوشی را تا ۶۰ درصد شارژ کنند.برای شارژ باتری باید یون های لیتیوم از مثبت به منفی حرکت کند که با فناوری شارژ سریع این عمل با سرعت بیشتری انجام می شود.

یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دوبرابر یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شارژ نگه می‌دارد. این قضیه برای مدت زمان شارژ شدن هم صادق است، یعنی هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد، زمان بیشتری طول می‌کشد که باتری شارژ شود. مقدار جریانی که شارژر خروجی می‌دهد، معمولا برای مشخص کردن میزان سرعت شارژ شدن باتری مورد استفاده قرار می گیرد؛ به‌همین دلیل است که شارژر تبلتی که خروجی ۲ آمپری دارد، دو برابر سریع‌تر از شارژر گوشی‌ای عمل می‌کند که خروجی‌ای ۱ آمپری دارد.

آیفون در گوشی های جدیدش از فناوری لیتیوم پلیمر در باتری ها استفاده می کند، طبق گزارش Charger Lab موبایل هی جدید اپل احتمالا مجهز به شارژرهای قدرتمندتر و سریع تر باشند. در همین راستا تصاویر جدید نشان دهنده شارژر USB-C با قدرت ۱۸ وات است. چنین شارژری با استفاده از کابل USB-Cبه آیفون متصل می شود و قادر است ۱۸ وات برق را به دستگاه منتقل کند. چنین شارژری بسیار سریعتر از نمونه های ۵،۱۰ و ۱۲ واتی دستگاه را شارژ می کند.بسیاری معتقدند اپل شارژر USB-C سریع را در جعبه ای همراه مدل های جدید آیفون عرضه می کند.

این درحالی است که مدتهاست کارشناسان و کاربران به دلیل ارائه نکردن شارژرهای قدرتمند برای برخی مدل های آیفون و آی پد از اپل انتقاد می کنند. البته دستگاه های جدید از جمله آیفون ایکس و آیفون ۸ قادر به شارژ سریع هستند.طرح این شارژر هم در مقایسه با نمونه های قبلی متفاوت است. شارژر جدید بسیار کوچکتر از نمونه های قبلی و مستطیل شکل است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید