ارزان ترین گوشی مجهز به تشخیص چهره

کدخبر: ۲۱۵۵۸۳
گوشی Cubot J3 را می توان یک تلفن هوشمند مجهز به قابلیت تشخیص چهره دانست که تنها با قیمت 59.99 دلار در آینده نزدیک معرفی می شود.
ارزان ترین گوشی مجهز به تشخیص چهره

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،برند Cubot در نظر دارد دو محصول با سیستم عامل اندروید گو را در ماه ژوئن به دنیای تکنولوژی عرضه کند. در حال حاضر برخی منابع، اخباری پیرامون گوشی Cubot J3 پرو را مطرح می کنند، اما موضوع مورد بحث ما در این مطلب، گوشی Cubot J3 است که طبق شنیده ها تنها با قیمت 59.99 دلار عرضه خواهد شد. این قیمت برای چنین گوشی بسیار پایین محسوب می شود، چرا که این تلفن هوشمند به قابلیت تشخیص چهره مجهز است و به این ترتیب، برای باز کردن دستگاه یاد شده راهی جز اسکن صورت کاربر وجود ندارد و از این طریق، امنیت آن تا حد ممکن بالا می رود. به دلیل قرار گرفتن سنسور تشخیص چهره، دیگر خبری از قابلیت اثر انگشت در این اسمارت فون نیست.

گوشی Cubot J3 یک محصول با مشخصات ابتدایی بوده و نسبت به پرچمداران شرکت های مختلف، از سطح پایین تری برخوردار است. این دقیقا جایی است که سیستم عامل اندروید گو وارد عمل می شود.

از جمله مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند می توان به پردازنده MT6580 مدیاتک، 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. از آنجا که این قطعات نیاز به انرژی بالایی ندارند، لذا باتری 2000 میلی آمپر ساعتی برای گوشی Cubot J3 کافی به نظر می رسد.

این گوشی به قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان مجهز است و درگاه کارت حافظه نیز برای آن در نظر گرفته شده است که به وسیله آن، می توان حافظه دستگاه را تا 128 گیگابایت ارتقا داد.

گوشی Cubot J3

مشخصات این گوشی به همینجا ختم نمی شود، چرا که هنوز صحبتی از صفحه نمایش به میان نیامده است. بد نیست بدانید که گوشی Cubot J3 به نمایشگر 5 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز است. دوربین 8 مگاپیکسلی و فلاش LED در پشت بدنه، در سمت چپ بدنه دقیقا مانند آیفون X جاساز شده و برای علاقمندان به سلفی، دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید