خبرگزاری عربستان مدعی تماس تلفنی بن سلمان با محمود عباس شد

کدخبر: ۲۱۵۶۷۶
اقتصادنیوز: خبرگزاری عربستان سعودی از تماس تلفنی ولیعهد این کشور با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد این در حالی است که بن سلمان پس از حوادث کاخ الخزامی همچنان حضوری در برابر رسانه ها نداشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، خبرگزاری عربستان سعودی (واس) در خبری اعلام کرد که "محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان روز سه شنبه با "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی گفتگو کرده و از سلامت وی اطمینان حاصل کرده و برای و سلامتی و عافیت طلب کرده است.

بر اساس گزارش واس، محمود عباس نیز از بن سلمان تقدیر و تشکر کرده است.

دو روز پیش نیز خبرگزاری «واس» نوشت که محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، ولیعهد، نایب رئیس شورای وزیران و وزیر دفاع عربستان در تماس تلفنی با«سباستین کورتس» صدراعظم اتریش ، روابط میان دو کشور در زمینه هاى مختلف را را بررسی کرد.

با وجود انتشار این خبرها، هنوز ابهاماتی درباره سرنوشت ولیعهد عربستان پس از حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ الخزامی در پایتخت عربستان وجود دارد.

شامگاه 21 آوریل بود که برخی فعالان فضای مجازی قطری و سعودی از وقوع تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاه سعودی در منطقه «الخزامی» واقع در شهر ریاض خبر دادند که برای ساعت‌ها ادامه پیدا کرد و فیلم‌هایی از این رخداد نیز در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و در همان زمان بود که برخی از رسانه‌ها از احتمال کودتای برخی از شاهزادگان سعودی و تلاش آن‌ها برای ترور «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد عربستان سعودی خبر دادند و برخی دیگر نیز، آن را یک عملیات پیچیده امنیتی طراحی‌شده از سوی رزمندگان یمنی در پاسخ به جنایات آل‌سعود در یمن ذکر کردند.

از همان زمان بود که حضور ولیعهد عربستان در انظار عمومی کمرنگ شد و رسانه‌ها گزارشات و سؤالاتی را در خصوص وضعیت وی منتشر کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید