جشن تولد 59 سالگی آقای مجری + عکس

کدخبر: ۲۱۵۷۹۲
تصویری در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از جشن تولد 59 سالگی ایرج طهماسب در کنار همسر و فرزندانش و فاطمه معتمدآریا دارد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ ایرج طهماسب آقای مجری محبوب مجموعه کلاه قرمزی جشن تولد 59 سالگی اش را در کنار همسر و دختران و فاطمه معتمدآریا جشن گرفت. تصویری در فضای مجازی منتشر شد که جشن تولد ایرج طهماسب را نشان میدهد.

 

جشن تولد 59 سالگی ایرج طهماسب

ایرج طهماسب که بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون کلاه قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی فروش، کلاه قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی و بچه ننه را در کارنامهٔ هنری اش دارد متولد 26 اردیبهشت 1338 در تهران است.

تبریک مهناز افشار برای تولد ایرج طهماسب

مهناز افشار بازیگر کشورمان با انتشار عکسی از دخترش در کنار ایرج طهماسب تولد این مجری محبوب را تبریک گفت و نوشت :عمو ایرج محبوب بچه ها تولدتون مبارک....

کلاه قرمزی و بچه ننه جدیدترین کار سینمایی ایرج طهماسب در مقام نویسنده ، بازیگر و کارگردان بود که در سال 90 در سینماهای کشور روی پرده رفت.

ایرج طهماسب و کلاه قرمزی

ایرج طهماسب در مجموعه های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانوادهٔ عجیب و کلاه قرمزی به نقش آفرینی پرداخته و در برنامهٔ صندوق پُست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه قرمزی در تلویزیون، به عنوان مجری حضور داشته است.

ایرج طهماسب مجری برنامه کلاه قرمزی

ایرج طهماسب در سال 95 اولین کتاب خود راتحت عنوان سه قصه منتشر کرد.

کلاه قرمزی ساخته ایرج طهماسب

مجموعه کلاه قرمزی در فرنگ تنها مجموعه ایرج طهماسب در شبکه نمایش خانگی است که در سال 95 ساخته شد و ایرج طهماسب و حمید جبلی کارگردانی آن را برعهده داشتند.

ایرج طهماسب و حمید جبلی خالق کلاه قرمزی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید