رهبر انقلاب: دشمن مثل گربه‌ معروف داستان تام و جری، باز هم شکست خواهد خورد

کدخبر: ۲۱۵۸۸۲
اقتصاد نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار رمضانی سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، با اشاره به دشمنی مبنایی، عمیق و مستمر آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، شکست آمریکا در مسائل جاری را نیز به شرط ادای وظایف مسئولان، قطعی و بدون تردید خواندند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل  ازخبرآنلاین، حضرت آیت‎الله خامنه‎ای در این دیدار در سخنان مهمی در دو محور رفتار صحیح در قبال آمریکا، برجام و اروپا و نیز لوازم و ضرورت های حرکت راهگشای اقتصادی در داخل کشور، چندین تجربه عبرت آموز در روابط ایران و غرب را یادآوری و تضمین های لازم اروپا برای ادامه یافتن برجام را تشریح کردند: از اول انقلاب تا امروز، آمریکا انواع دشمنی‌ها را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی انجام داده است و انواع کارهای سیاسی،‌ اقتصادی، نظامی و تبلیغاتی را علیه جمهوری اسلامی سازماندهی کرده است. همه‌ی این کارها هم هدفش «براندازی» بود و این کلمه که تکرار می‌شود، چیز جدیدی نیست.

ایشان افزودند: شما جمهوری اسلامی را مقایسه کنید که بعد از ۴۰ سال با توانایی‌های گوناگون دارد حرکت می‌کند و پیش می‌رود و همه‌ی این‌ها شکست خورده ... مثل گربه‌ی معروف داستان تام و جری؛ و باز هم شکست خواهد خورد. ما در شکست دشمن شک نداریم و هرکس که با معارف اسلامی آشنا باشد این را می‌داند. رئیس جمهوری کنونی آمریکا هم سرنوشتی بهتر از اسلافش مانند بوش و نئوکان‌ها و ریگان نخواهد داشت و در تاریخ گم خواهد شد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید