لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸

تیم ملی والیبال ایران امشب مقابل حریفی سرسخت قرار می گیرد

کدخبر: ۲۱۶۰۰۳
تیم‌ ‌ملی والیبال ایران در هفته‌ نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ باید امشب مقابل حریفی قدرتمند و سرسخت قرار گیرد.
تیم ملی والیبال ایران امشب مقابل حریفی سرسخت قرار می گیرد

به‌ گزارش ‌اقتصاد نیوز، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ با حضور شانزده تیم برتر جهان از امشب با برگزاری مراحل مقدماتی آغاز می‌شود و پس از مشخص شدن  شش تیم برتر دور گروهی، مرحله نهایی از سیزدهم تیر ۱۳۹۷ پیگیری می‌شود و با انجام دیدار فینال و رده بندی در هفدهم تیر لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ پایان می‌یابد.

تیم‌ ‌ملی والیبال ایران که برای ششمین دوره متوالی حضور در این رقابت‌ها را تجربه خواهد کرد. برای حضوری قدرتمند در لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ تمریناتش را زیر نظر ایگور کولاکوویچ پس از پایان تعطیلات عید نوروز آغاز کرد و پس از پایان اردوی تهران هفته‌ گذشته برای بر پایی اردوی تدارکاتی و انجام دو دیدار دوستانه با صربستان راهی این کشور شد و پس از کسب یک پیروزی و یک شکست با ترکیبی ۱۴ نفره و جوان شده بلگراد را به مقصد پاریس ترک کرد. شانزده تیم برتر حاضر در لیگ ملت ها باید در پنج هفته‌ برگزاری دور مقدماتی سه بازی را در هر هفته‌ و در قالب گروه‌های چهار گانه انجام دهند تا مرحله نهایی با حضور پنج تیم برتر  دور مقدماتی به ‌اضافه تیم‌ ‌ملی فرانسه (میزبان دور نهایی) به صورت دو گروه سه تیمی انجام شود.

بر اساس برنامه در هفته‌ نخست لیگ ملت های والیبال شاگردان کولاکوویچ که در گروه A با تیم‌ ‌ملی فرانسه، استرالیا و ژاپن هم گروه هستند. باید در نخستین دیدارشان از ساعت ۲۲:۳۰ روز جمعه چهارم خرداد ماه به مصاف فرانسه میزبان بروند. ملی‌پوشان والیبال ایران در حالی باید  مهمان خروس‌ها باشند که شاگردان استفان تیلیه قهرمانی دوره گذشته لیگ جهانی را در کارنامه دارند و امیدوارند همانند دوره گذشته به لطف حضور تمامی ستارگان‌شان در حضور تماشاگران خودی رقابت ها را با پیروزی آغاز کنند. همچنین فرانسوی ها در آخرین دیدارشان با تیم‌ ‌ملی والیبال ایران در جام قهرمانان قاره ها با نتیجه‌ سه بر دو مغلوب شده بودند و مطمئنا با اندیشه انتقام رو در روی شاگردان کولاکوویچ قرار خواهند گرفت.

 

کولاکوویچ: با تمام توان خواهیم جنگید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید تیمش آماده است با تمام توان مقابل حریفان به میدان برود.به گزارش  سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت:« فرانسه چند روز پیش با ژاپن بدون چند بازیکن اصلی خود مثل گربنیکوف بازی کرد، اما فکر می‌کنم در بازی های اصلی با همه یاران اصلی خود به زمین خواهد آمد. فرانسه دارای بازیکنان بسیار خوب زیادی است. ژاپن و استرالیا هم با آرزوهای زیادی گام به میدان گذاشته اند و تمرینات آماده سازی خوبی داشته اند. ژاپن مدت زیادی را در اروپا اردو زد و بازی دوستانه زیادی برگزار کرد. استرالیا هم فکر می کنم یک ماه و نیم پیش در لهستان اردو زد و با آلمان و هلند هم بازی کردند. به هر حال ما اینجا هستیم تا با همه توان با همه تیم ها بجنگیم. ما آماده پا به میدان گذاشته‌ایم و امیدوارم بازی اول برابر فرانسه آمادگی ما را برای این مسابقات به خوبی نشان دهد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید