تیپ مثبت محسن مسلمان در یک مکان مذهبی! +عکس

کدخبر: ۲۱۶۱۶۸
بازیکن شماره 77 پرسپولیس اغلب با حاشیه هایی که در طول زندگی ورزشی خود داشته مسیرحرفه ایی اش را دچار انحراف کرده است.
تیپ مثبت محسن مسلمان در یک مکان مذهبی! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، محسن مسلمان موفق شده نامش را بعنوان یکی از تکنیکی و خلاق ترین هافبک های فوتبال ایران معرفی کند.او که بازی های درخشانی در تیم جوانان کشور داشت در تیم ذوب آهن نیزخوش درخشید تا در نهایت به پرسپولیس ملحق شد.

مسلمان در پرسپولیس 3 سال و نیم بازی کرد و زیر نظر برانکو بازیکن پخته تری شد و این موفقیت را در لیگ هفدهم به اوج رساند تا با به ثمر رساندن آمار 10 پاس گل، بهترین گل ساز لیگ برتر شود. این در حالی بود که مسلمان به دلیل اختلافاتی که با برانکو پیدا کرده بود اکثر بازی های نیم فصل دوم لیگ را از روی نیمکت پرسپولیس ادامه داد.

مسلمان که یک پای ثابت شبکه های اجتماعی است در چند نوبت و از این محل سبب ایجاد حواشی ریز و درشتی برای خود و باشگاهش شده است.

حالا و درتعطیلات لیگ برتر این بازیکن پرحاشیه به کربلای معلی سفر کرده و در بین الحرمین عکسی نیز به یادگار گرفته است.

در این تصویر به وضوح می توان چهره ایی دیگر از محسن مسلمان را دید. شاید قبلا هیچ کسی او را با این ظاهری ساده و با در دست داشتن تسبیح ندیده بود.

محسن مسلمان

با این شرایط باید امیدوار بود که این بازیکن با پشت سر گذاشتن برخی از حواشی سابق، خود را مهیای حضوری پرقدرت تر در فوتبال ایران کرده باشد.

در مورد آینده او هم گفته می شود برانکو عدم نیازش به مسلمان را اعلام کرده و این بازیکن از بین باشگاه سپاهان و یا فوتبال قطر یکی را انتخاب خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید