چطور از پست‌های اینستاگرام بکاپ بگیریم؟

کدخبر: ۲۱۶۱۸۰
اگر نگران امنیت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید و می‌خواهید بدانید از ابتدا تاکنون اینستاگرام چه اطلاعاتی از شما را در سرورهایش ذخیره کرده، در ادامه همراه ما باشید. در این مطلب به آموزش گرفتن بکاپ اطلاعات اینستاگرام برای دسترسی به همه داده‌های ذخیره شده در سرور می‌پردازیم.
چطور از پست‌های اینستاگرام بکاپ بگیریم؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر به یک منبع جامع از اطلاعات شخصی کاربران تبدیل شده‌اند. این سرویس‌ها می‌توانند در هر زمان، به داد‌ه‌هایی که از کاربران مختلف در سرورهایشان ذخیره کرده‌اند، دسترسی داشته باشند که همین هم باعث نگرانی بسیاری از افراد شده است. این نگرانی زمانی به اوج خودش رسید که اخبار مختلفی در رابطه با مشکلات امنیتی فیسبوک منتشر شد. (تحریم 24 ساعته فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام از سوی کاربران سراسر جهان)

از آنجایی که اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد در میان کاربران محسوب می‌شود و روزانه میلیون‌ها اطلاعات مختلف از افراد در این سرویس قرار می‌گیرد، امنیت در آن به عنوان یک فاکتور مهم و ضروری تلقی می‌شود.

اینستاگرام با درک دغدغه کاربران در رابطه با بحث امنیتی، بخش جدیدی را به اپلیکیشنش اضافه کرده که توسط آن می‌توان به تمامی داده‌هایی که از فرد در سرورش ذخیره کرده، دسترسی داشت. در واقع با وارد شدن به این بخش، اینستاگرام تمامی اطلاعاتی را که از شما در اختیار دارد، برایتان ارسال می‌کند. این قابلیت به عنوان روشی برای گرفتن بکاپ اطلاعات اینستاگرام محسوب شده که توسط آن می‌توانید تمامی اطلاعات خود در این شبکه اجتماعی را به صورت یکجا دانلود و ذخیره کنید. (چگونه در اینستاگرام استوری افراد را بدون اطلاعشان مشاهده کنیم!)

اما اگر می‌خواهید استوری فردی را بدون این که متوجه شود، ببینید، این ترفند جذاب و هیجانی را در ادامه بخوانید. در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم تا بدون این که نام‌تان در بخش Viewers یا بازدیدکنندگان برای صاحب استوری قرار گیرد، استوری شخص را مشاهده کنید.

برای مشاهده استوری افراد بدون مطلع شدن‌شان، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. اینستاگرام را باز کرده و با سوایپ صفحه اصلی به سمت پایین، صفحه را ریفرش کنید.

دیدن مخفیانه استوری

  1. با لود شدن موارد جدید در نوار استوری‌ها، اتصال اینترنت خود را قطع کنید.

دیدن مخفیانه استوری

  1. وارد اینستاگرام شوید و استوری مورد نظر خود را که در نوار بالایی مخصوص استوری‌ها موجود بوده، باز کنید. این کار را در حالتی انجام دهید که هیچ اتصالی به اینترنت ندارید.
  2. پس از دیدن استوری، اینستاگرام را ببندید. بهتر است از بخش مولتی تسکینگ، اپ را Kill کنید.

در این وضعیت حتی با اتصال دوباره به اینترنت، نام شما برای فرد مقابل در بخش مشاهده کنندگان استوری نمایش داده نشده و مشاهده استوری کاملا مخفیانه اتفاق می‌افتد.

برای استفاده بهتر از این ترفند، به مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، دقت کنید:

  • استفاده از این ترفند برای اکانت‌های خصوصی که آن‌ها را فالو کرده‌اید هم امکان پذیر است.
  • معمولا 4 استوری ابتدایی که در نوار استوری‌های شما قرار دارند در این حالت در دسترس‌تان قرار می‌گیرند.
  • این ترفند برای انواع مختلف استوری‌ها مانند عکس، فیلم و نظرسنجی‌ها قابل اجرا است.
  • شما می‌توانید حین دیدن استوری در مرحله 4، بدون متوجه شدن شخص از استوری اسکیرین شات بگیرید.
  • این روش بر روی آخرین نسخه منتشر شده از اینستاگرام (ورژن 41.0.0.13.92)، تست شده و به درستی کار می‌کند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید