طعنه اوباما به ترامپ

کدخبر: ۲۱۶۳۵۷
اقتصادنیوز: باراک حسین اوباما در مقایسه دوران ریاست خودش در کاخ سفید با دوره زمامداری دونالد ترامپ، از او به تندی انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در یک کنفرانس تکنولوژی در لاس وگاس در پاسخ به سوال یکی از شرکت کنندگان در مقایسه دوران خودش با ترامپ  گفت: در دوران من خبری از رسوایی اخلاقی نبود. البته این نباید موضوعی برای پز دادن می‌بود. 

اوباما ادامه داد با سابقه سالم و پاک از کاخ سفید بیرون آمدن کار کمی نیست. با توجه به سوابق روسای جمهور اخیر، خروج از کاخ سفید بدون اینکه کسی به زندان بیافتد مساله بزرگی است. او تاکید کرد که هیچ یک از اعضای دولتش برای اشتباهی در دردسر نیافتاد، چون هیچکدام از آنها بداندیش نبودند. 

اشاره اوباما به حواشی درباره ترامپ بود که از روز اول درگیر انواع رسوایی‌ها شده است. از ادعای دخالت روسیه در کمپین انتخاباتی و کمک به پیروزی ترامپ تا پرداخت حق‌السکوت به یک ستاره فیلم‌های غیر اخلاقی و حیوان خواندن مهاجران و توئیت‌های جنجالی و بعضا شرم‌آور، روزهای رئیس جمهور فعلی آمریکا در کاخ سفید هیچ‌وقت خالی از جنجال نبوده است. 

اوباما همچنین در این کنفرانس گفته است: من همیشه طبیعت ریاست جمهوری را اینطور می‌دیدم که باید در مورد مسائلی تصمیم بگیری که دیگران نمی‌توانند حلش کنند یا آن را غیر قابل حل می‌بینند. اگر مشکلی یک راه حل قطعی داشت همه می‌توانستند آن را قبل از انتقال به من حل کنند. 

اوباما در ادامه صحبت‌هایش از زندگی بعد از کاخ سفید گفت و در مورد اینکه مجبور است خودش قهوه‌اش را درست کند و اینکه با همسرش میشل در مورد فضای داخل کمد دعوا می‌کنند شوخی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید